• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Piggelin1

Nu stänger jag av datorn & går på semester!! ha en underbar helg/semester allihopa!

...fast jag kommer nog att kika in lite då & då nästa vecka innan vi drar till Amerikat!

Kram på er allihopa

• sweetstreet

Piggelin!

Vi hörs via mailen!! Jag fick din andra mailadress så jag ska maila dig på den.

:)

Ha nu en skön semester så ses vi i NYC!!!! :)

• sweetstreet

Lappis,
    kanske skumpan fortfarande sitter i???

Du förresten, det fattade aldrig jag (tröööög) men varför skulle ni ut och käka middag med VDn för Sophiahemmet?????

• BrudSommar2006

Ni som vet allt, jag har haft några dagar då hon skrikit en hel dag och haft ont i magen, fast det var flera veckor sedan nu, ena gången tror jag att jag ätit för mycket mjölkprodukter dagen innan, andra gången gissar jag på för många jordgubbar. Så nu är jag försiktig med jordgubbar när de andra äter men tror ni att det är lika illa med hallon eller borde jag kunna äta det i stället? Mamma har köpt hem både och till eftermiddagsfikat nu.

• BrudSommar2006

Trevlig semester alla som försvinner från tråden ett tag nu!

Lapinette, då hör vi inte från dig förrän tisdag snart då?

Just nu sitter Iris mormor och pratar med henne, skönt med avlastning en liten stund för mig som är datorberoende!

• mugglesfan

BS: jag vet absolut inte men jag tror inte att hallon är lika irriterande för magar - iaf har jag bara hört om jordgubbar tidigare. Att testa är väl enda sättet... Hon kanske har blivit lite tåligare nu med några veckor till av din bröstmjölk också?

Nu stänger jag också ner verksamheten! Men jag tar med datorn till hålan i Värmland så får vi se om jag orkar logga in varje dag (måste koppla upp mig med mobilen som modem, alltid lite extra mäck).

Hejs svejts!

• Lapinette

BS - lär nog titta in här via makens dator imorgon men på söndag far vi ut till landet och sen stannar jag till måndag. Känner ett enormt behov av frisk luft och sömn.

Sweet - han är en gammal kompis till min brorsa och fd tävlingsdansare liksom oss, både han och hans fru. Så jag har kännt dem sen länge. Det är bara de senaste åren som min bror och fd fru bröt kontakten med dem och nu har de hittat tillbaka igen. Vi var hemma hos dem på middag i november och vi satt från 19.00 - 05.00 och snackade och drack gott vin. Dagen efter skulle vi flytta...snacka om bakis! Har lovat att bjuda igen när vår lägenhet är klar...och jag har redan ångest vad jag ska laga då han är suverän på mat.

• Lapinette

Piggelin och muggles.....ingen som rapporterar från Väst längre. Hur ska de gå här inne på tråden. Vet fortfarande inte om vi åker över till er sida eller om det blir en vecka i Grekland istället.

Kram och ha en riktigt skön semester!

• -August-

Trevlig semester tjejer!

• Moppy

Nu sticker jag också på semester!!
    Ha det så bra tjejer, jag kommer säkert titta in då och då, blir svårt att slita sig från denna beroendeframkallande tråd...

KRAM!!

Svar på tråden När märker man av det?