• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Tinga

Hej brud i augusti! Tack för uppdateringen - inga ändringar i pluslistan sen jag åkte på semester alltså. Tusan också! Jag ville ju läsa om en massa plus nu när jag kom tillbaka!

Victory - jag förstår att det inte blev något av ert försök heller, precis som vårt. Antar dock att det är jobbigare för dig, eftersom ni försökt betydligt längre tid än vi. Är inte helt uppdaterad på vad som hänt dig, men ger dig en kram som jag uppfattat att det fanns behov av.

Och Cicci har fått en son! Shit, vad kul! Jättegrattis till Cicci och sonen! Jag har inte läst rapporten än, men såg att han kom till världen med början på ett partaj, så han blir säkert en glad typ! Härlig inställning, Cicci!

Sweet - jag förstår att din operation gick bra; härligt! Hoppas nu att plusset snart kommer också!

Ursäkta att jag babblar som sådant som är gammal skåpmat för er, men jag är ju bara tvungen att kommentera det jag läser! Ska försöka komma ifatt så snabbt som möjligt. Det kanske är många som gått på semester nu, så antalet nya inlägg kanske inte ökar i samma vansinniga takt som vanligt?!?

• Tinga

Fast det verkar som att du, start september, gjorde ett gästspel på pluslistan, men sen halkade ner igen. Attans också!

• sweetstreet

Heeej Tinga!

Välkommen tillbaks!
    Härligt att ni hade en så bra semester. Har aldrig varit i Kalifornien men skulle gärna åka dit någongång. Och självklart borde man passa på när man nu redan bor här på andra sidan Atlanten... Men det är ju så många platser man vill till. Och varken tid eller pengar räcker till. Tyvärr. Men Kaliforninen ska vi nog lyckas hinna med så småningom ändå. :)

• sweetstreet

Puman!

Förresten hur gick det för dig hos läkaren?? Jag tror jag missat det.
    Var allt bra?

• sweetstreet

Augustibrud,
    du verkar ha stenkoll verkligen. :D

• sweetstreet

Liten!

Heeeeeeej!!!!!
    Kul att se att du tittar in här trots semester.
    :)

Hoppas att humöret stiger med semesterlugnet!
    Kram till dig!!

• sweetstreet

Snartis!

HAhahaha!!!!!! Helt otroligt vad Kick'n far runt! :D :D :D
    Tycker det är sååå häftigt att vi lyckades ge Kick'n detta namnet med tanke på att vi inte visste knappt något om hur vild h*n skulle bli!!! :)

Hoppas att du snart får sova lite mer ändå. Låter lite jobbigt att vakna hela tiden.

När är det dags nu ingen? Om någon månad?????

• sweetstreet

Själv har jag absolut INGEN lust att åka till jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

Maken kom ju hem igår efter 10 dagar i Sverige, så jag vill ju mycket hellre vara hemma med honom och ha det mysigt! :D :D :D

Tyvärr har jag ju tantbesök så det blev inte mycket 6-ande av igår eftersom jag blöder som en stucken gris och har lite småont i magen. Men det är ju ändå så himla härligt att ha maken tillbaks!! :) Så jobba, näe det har jag ingen lust med alls..... :?

• Victory

Välkommen hem, Tinga! Attans att det inte blev någon semesterbebis för er! Vi som misslyckats här hemma hoppades på att åtminstone du skulle komma hem med ett plus i bagaget! Men det kommer såsmåningom!

Augusti: Haha, där snubblade du till det rejält men det blev ju rätt tillslut! Järnkoll med andra ord!

Nu är det ju några nya som ska in på "nedre delen" av listan. Har koko uppdaterat?

• sweetstreet

September,

har du ringt och kollat med någon gyn än??
    Tycker också det låter lite konstigt med ditt plus som så snart blev minus. Minns ju förra gången när det var typ tvärtom? Plus länge men också blödning.
    Trodde också att det var så det fungerade med att om man väl fått ett plus så skulle det dröja rätt länge innan all hcg var ur kroppen. Men kanske gäller det inte ifall man får MF så tidigt som det verkar kunna ha varit för er??
    Kanske ägget blev befruktat men aldrig inplanterades?? Visst börjar befruktade ägg producera hcg redan innan inplantering???

Svar på tråden När märker man av det?