Lappis, jag förstår precis hur du känner det just nu. Man kastas mellan hopp och förtvivlan men egentligen vet man ingenting och den ovissheten är olidlig. Man bara vill veta ...eller så inte, om det nu skulle vara ett negativt resultat. Jag har också gått och klämt på boobisarna var femte minut!
Ja, tills tanten kom då!
Men jag hopppppppas att den inte gör det för dig!
Frejis: Vad jobbigt att inte veta vad felet är. Man vill ju liksom ha ett besked; ?det är pga ... som det inte fungerar?. Men samtidigt, om man ska se det positivt så är det ju faktiskt BRA att de inte hittar något fel. Då kanske ni bara har haft otur. Men jag förstår frustrationen när det inte finns något konkret att åtgärda. Jag känner ungefär som du, att det har varit en nyttig erfarenhet när jag var så inställd på att bli gravid på en gång. Allt går liksom inte att planera. Jag ser det här som en prövning som någon (där uppe?) utsätter mig för och att vi inte kommer att lyckas förrän jag kommit till insikt. Men nu har jag lärt mig min läxa, nu är jag redo att bli gravid, hallå där uppe, gör mig gravid nu då nån gång!
Det kanske skulle vara bra om ni fick resa bort tillsammans och tänka på nåt annat! Vi kommer att vara i Thailand i två veckor, längre går inte för mitt jobb. Men det ska bli två hääääärliga veckor. Synd bara att det är så länge dit, vi hade nog behövt lite tid tillsammans redan i augusti.
Härligt, Lappis att ni också får åka bort tillsammans snart!
Izzie: Om det blir så att de väljer ?ert? namn och de senare frågar vad ni ska döpa erat barn till så tycker jag att du ska svara: ?Om det blir en pojke ska han heta NN, det har jag ju sagt tidigare?. Alltså hålla fast vid det namnet även om de valt samma. När sedan barnet väl kommer får ni väl känna om ni fortfarande vill ha det namnet eller väljer något annat. Bara för att ni sagt det är det ju inte bindande. Men det skulle vara kul att se deras min om du säger så! Och OM ni nu känner att ni vill ha det namnet ändå så ? hur hemskt kan det vara med två barn som heter samma sak?! Det är ju inte första gången!
Piggis! Hur har du kunnat lista ut deras namn?! *förbryllad* De enda jag vet är nog Muggles och Liten... Nu blir jag faktiskt lite nyfiken på vad Sweet kan ha för ?vanligt? namn... Anna?
Och Lappis tänker jag mig att du heter nåt franskt! Bara för att du är gift med en fransman! (eller kanske för att ditt nick är Lapinette). Det blir ungefär som när man tänker sig hur nån ser ut, inte logiskt alls. Men nu när jag fortsätter läsa i tråden så verkar det så, hade jag rätt?
Sweet: Jag tycker också att jag kommer på massor av bra namn men min man ratar dem alla. Jag vet inte riktigt vad han har tänkt sig, antagligen nåt ?vanligt? och tråkigt. Men som sagt, ska försöka producera det där barnet först innan vi bestämmer namn!