• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Piggelin1

Mannen åker till Kina en vecka i taget - inte jag alltså
    Redan nu har vi kommit överens om att det blir max 1-2 ggr per två månader. Mannen vill ju också vara hemma & följa utvecklingen, i allra högsta grad!

• -August-

Piggelin - sa jobbigt att han maste vara borta en vecka at gangen. Ett dygn hit och dit ar ju ok, men det ar ju ingen drom for nagon av er att du berattar om vad lille kraken har lart sig eller inte gillar .

• Lapinette

Har också en make som reser i tjänsten men för det mesta rör det sig om 2-3 nätter men minst en gång i halvåret är det Israel och då blir han bort i 5 dagar. Just nu är han på väg till Arlanda för att flyga till Grenoble så ikväll blir det vin med tjejerna.

• Lapinette

Hallåååå!!
    Ingen här??!!!

Sitter här i min ensamhet. Bara jag som jobbar denna vecka, maken sitter på sitt flyg och telefonen är död.

Vad gör ni?

• Lapinette

Jag har t o m varit inne på FL och läst om nojjiga brudar (sådana som mig) och deras symptonkänningar. Snacka om tristess!

• Meddelande borttaget
  • Tinga

Hej Lapinette!

Jag är också här, men jag försöker jobba lite också! Har en del mail att komma ifatt med efter min semester, men motivationen är inte på topp och det är lugnt för övrgit här, så det går inget vidare. Har iallafall lyckats avsluta en reseräkning nu, som gäller en över en månad gammal resa. Alltid något!

Hur länge är det tills du går på semester? Själv måste jag jobba i knappt två månader nu, innan det i september är dags att styra kosan mot dina gamla hemtrakter!

• -August-

Jag ar har! Skrev dessutom ett langre inlagg men det blev fast i filtret pga fult sprak kan jag gissa . Far man inte skriva pu*ng? Banan slank nog igenom...

Hallaaaa webmaster - kan jag fa tillbaka mitt inlagg? Snalla!

• Tinga

Känner du av några symptom, förresten? BIM på söndag, väl? Själv siktar jag på ÄL runt torsdag i nästa vecka. Jag har ju en "evighetslång" cykel på runt 35 dagar, och dessutom 23-24 dagar från mens till ÄL, så det blir mycket väntande.

• Tinga

Hej Brud i augusti!

Värst vad det var känsligt med språket här då! Jag tycker att just i den här tråden borde "alla" ord vara tillåtna, med tanke på den schyssta och trevliga atmosfären här! Vi är ju inga typer som är här för att rota i andras sexliv (iallafall inte utan folks eget medgivande ).

Svar på tråden När märker man av det?