• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Tinga

Vi har förresten fint väder i min del av Skåne också, och jag hoppas att det även gäller Helsingborg, för jag ska till Sofiero och kolla på Per Gessle ikväll. Det blir en riktig sommarkonsert, med picknickk först, så det är defintivt trevligt med fint väder. Per Gessles musik representerar verkligen sommar för mig, så det ska bli kul.

• Victory

Åhh, missade jag Leila bakar?!! Jag som hade gett mig den på att jag skulle se det! Jag som ääälskar att bara!

• Hjortron

Hej tjejer! Antar att jag missat massor de senaste veckorna. Någon som vill fylla i luckorna?

Här är det back in business efter att ha varit ifrån varandra precis den veckan som ägglossningen kom med buller och bång för första gången någonsin, vi snackar the famous aladåb Lagom till helgen bör det vara dags igen gör ÄL och jag knapar apiforce för fulla muggar. Det blir spännande om kroppen reagerar på samma sätt denna gång.Tog ett test imorse och det andra strecket är ganska starkt men inte lika starkt som kontrollstrecket. Gissar full pott imorgon och ÄL lördag-söndag.

Lapinette- Hur går det för dig? (både med hantverkare och bebisproduktion) Brukar inte vi cykla ungefär samtidgt eller är det någon annan?

Vem är på tur att föda?

• Snart så....

*räcker upp handen* här är en till som älskar So do you think tou can dance.
    Sitter som klistrad varje gång det har sänts. Bäst är ju när de 10 sista är kvar, de brukar ju vara grymt duktiga.
    Kan även säga att sambon är lika fast han :D :D :D

Tinga, usch det är inte roligt med begravningar.

Liten, vilken vecka är du i nu? Roligt att få känna av Mindre :)

Jag är nog oxå en Bree ibland, gillar att laga mat, baka, sy mm. I början av graviditeten så minskade det men nu sista tiden boar jag ordentligt och kommit igång med allt igen :)
    bakade, sydde på Kick´n filt och lagade Lasagne igår hahahahha

Ang sömn, tror att det är bra att man sista tiden på graviditeten inte sover så bra, springer på toa mm. Då hinner man ju vänja sig tills bebisen kommer....

• Snart så....

hjortron, det är nog jag som står först på listan att föda. Om ingen annan(Muggles/Frullan) får för tidigt.

• Clown

Jag har en bra dag idag. Vår psykolog stödjer vårt beslut, det känns skönt.

Var de himmelska muffinsarna lättbakade?

• vårbrud2008

Clown
    Ja det såg ut som om det Leila bakade var lätta. Jag brukar i och för sig baka muffins, men det var inte alls komplicerat det hon gjorde. Bara man har allt hemma.

• -August-

Hahaha, vilket lustigt och otippat dilemma med skanskan vs stockholmskan. Pa norrlandska och gotlandksa ska nog samma namn funka, men vi funderar daremot mycket pa engelska uttal och betydelse. Sixten art sa fint, men det skulle bli sex-tio i britternas oron... Da brukar vi skojja om att dopa var dotter till Seven Eleven . Snyggt!

Herman ar ocksa fint, men vem vill heta "hennes man"?. Sedan har vi lilla My, "min". Nja... Vi tanker vidare

• -August-

Halla dar Hjorton! Du far nog cykla med mig, September och Sweet. Ja, Victory ocksa nastan. Jag hoppas pa AL till veckan - hoppas pga ja annu inte har testat om jag ens har AL

Svar på tråden När märker man av det?