• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

Blev avbruten av en uppdragsgivare...

lappis
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ
    är det sant???
    är det tanten?
    På riktigt och ingen nidis eller så=????
    Faaaaaaaan
    usch gumman nu lier jag verkligen med dig...
    fasiken fasiken fasiken
    Att livet kan var så jävlarns orättvist och elakt
    usch

jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

jag vet att tröst inte alltid hj'älper när man är som mest arg och ledsen. men det är faktiskt som mugglan skriver . Att är det så att du har mördarsekret så är det ju faktiskt bara ert andra försök. Då har ju liksom det inte funnits någon möjlighet tidigare när ni kört normalt.

men vad hjälper det just nu... kasnke...

kram

cicci och firren vrkar må prima kan jag rapportera. för att skvallra lite så har de fått positiva provsvar för firren som växer så det knakar. Så allt är lugnt. De ska vel komma lite extra i framtiden en allt ser topp ut.

de väntas hem till stockholmen igen nu idagarna.

• Tinga

Åh Lappis, så ledsen jag blir! Är du helt säker på att det är tanten?

Vet inte vad jag ska säga, men jag lider verkligen med dig. Det verkade ju så lovande nu med insemination på rätt dag. Fanken också! Skickar en stor kram och tänker på dig! Usch, det gör ont i hjärtat på mig också.

• sweetstreet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lappis gumman!
    Är du helt säker på att det verkligen ÄR tanten?!?!?!?!?

Har hon verkligen kommit igång på riktigt menar jag. Ingen liten blödning bara.

JÄTTEBAMSEKRAMAR :p :p :p till dig iallafall.
    Och även om det inte är någon tröst just nu så håller jag med; det är ju "bara" andra försöket ni gör nu. Gångerna innan insemination var ju inga "riktiga" pga ditt mördarsekret.

Men jag förstår att det känns tungt nu oavsett....

kram igen!

• sweetstreet

Snartis!
    Oj vad det känns som om tiden gått fort! Tyckte du plussade för inte så länge sedan men nu är det "snart" BF!!! :o :)

Härligt att du jobbar sista veckan nu!

Hoppas det går bra hos BM.

• sweetstreet

A.M

Välkomen hem!!!! :)

Låter som en ganska "blandad" semester. Ser fram emot att läsa lite mer om den på din blogg! :)

Hoppas att ni iallafalll fick äta och dricka gott! De kan ju inte ha haft IKEA-mat på slottet iallafall!!!??!! :o ;)

• pirr!

Skickar kramar till dig Lappis! Åh, så många gånger hopplösheten kommer över en..

Men, vågar knappt skriva det och tajmingen känns usel med tanke på Lappis..
    men jag har plussat (!)
    Testade idag efter att maken påpekat att det var länge sedan jag hade mens. Mina försök att förtränga alla tankar på barn och äl gav resultat- äntligen! Efter nästan ett års svävande mellan hopp och förtvivlan kom det efterlängtade.
    Vågar knappt tro att det är sant än, men plusset kom direkt och var supertydligt.

• sweetstreet

FruLLan

Låter skönt med en helg på landet!
    Saknar dig alltid när du inte tittar in i tråden, men tycker det känns betryggande att du INTE jbbade i helgen utan klappade katterna o rensade lite i rabatterna. MYCKET mer avkopplaned för både dig o Borren!!! :) :)

Själv tog jag min sista "egg starter" igår så nu väntar jag på att ÄL. Ska till läkaren imorgon för att göra UL. Gissar att han ska kolla så att egg starter pillren har tagit men att det inte är typ 5 ägg redo eller så....

Whatever...

Haha! Det har ju iallafall blivit en hel del 6-ande nu sedan maken kom tillbaks från Sverige igen. :D
    Vi skyller på att hans spermieproduktion måste komma igång och vara på topp....! ;) :D
    Fast igår sa han faktiskt att "oj, jag skulle ju spara på spermierna nu till veckan som kommer när du har ÄL.... Tänk om de inte är superspermier nu bara för att vi 6-at så mycket?" Haha! Lite gulligt. Men jag tyckte att det var bra att få igång honom så att det produceras nya för fullt!! :)
    Och han var inte så svår att övertala faktiskt.... :D

• sweetstreet

Ååååå Pirr!!!!!!!!!!!!! :)

Gud vad GLAD jag blir!!!!!!!

Jag vet ju att du har haft det så jobbigt och därför dragit dig ur tråden. Shit! Underbart!!!!!!

Supergrattis!!!!!!
    :) :) :) :)

• sweetstreet

Känner du några symptom eller var det "enbart" pga av att mense inte kom som du testade.

• sweetstreet

Pirr,
    Kommer du hänga lite mer här i tråden med oss nu när det tagit?? :?
    Det vore skoj. Kanske känns det inte lika jobbigt nu när du faktiskt plussat??

Svar på tråden När märker man av det?