• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Jodå plusssvärm ska här bli! Det har det ju blivit förut så det måste det bli nu

Victory - jag tror på dig/er . Ge inte upp än!

Lapinette, det var inget blod jag såg, utan bara en färgad flytning. Kanske skulle jag inte kalla det strongt att testa - mer testmissbrukande Men jag ska försöka ta det lugnt även om jag blöder lite, det är ju flera som gjort det. Och jag kände inget ordentligt alls förrän i måndags och det var ju bara tre dagar sedan! Så du har fortfarande gott om tid på dig.

• Lapinette

september - blir nu en resa till solen?! Själv har jag suttit och tittat på lunchen idag. Känns onekligen lockande när man tittar ut genom fönstret.

• Lapinette

September - Så vilka sympton och hur långt innan BIM? Måste ju får frossa lite nu när vi äntligen har ett pluss på tråden.

• start september

Lapinette - jag måste iväg och äta nu. Återkommer senare med svar!

Men resa till solen känns nu lite otryggt tror vi.

• mugglesfan

Ja symptomrapport vill vi ha! Det ingår...

• Lapinette

September - först ville du inte åka förrän du hade fått BIM och nu ska ni inte åka för att du har fått BIM? *kaninen kliar sig i huvudet med sin lilla stampefot*

Jag inväntar symptonrapport.

• Moppy

Sept- jag vet att väntan till vecka 7 kan bli lång. Kom ihåg, jag kände ju likadant tills vi fått se hjärtat på pyret, pga mitt tidiga missfall förra gången. Vårt recept var att inte försöka tänka så mycket på det utan leva som vanligt tills vi sett ngt på VUL. Det var vårt sätt att hanterar det, men alla är ju olika. Man har ju tid sedan att glädjas och planera och allt det där och på något sätt ville vi gardera oss.

Jag är dock säker på att det kommer gå SUPER för er nu. Tänk vad låg slh det är att det skulle gå snett igen. KRAM och GRATTIS!!!! :D :D

• sweetstreet

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :)

GRATTIS September!!!!!!!!
    Åååååå vad underbart!!!!! Plus på "första försöket". ;) Så skulle jag också vilja ha det på vårt "första försök"! :)

Gumman detta var den bästa nyheten på länge! Fick tårar i ögonen... :?
    Är verkligen så himla glad för din/er skull! Allt som du gått igenom med ditt X och så.

Och försök nu att inte oroa dig för ännu ett X. Jag förstår att det kan vara jättesvårt att inte göra det, men försök. Var uppmärksam på kroppens signaler, men försök verkligen att inte övertolka eller framförallt oroa dig!

Hm, är det inte just det vi alla gör här i tråden efter ÄL...??? :?

Stor Grattis kram!!! :p :p

• nu är jag fruL

Nämen
    här kommer man tillbaka från ett möte... och så är det ett PLUSS i tråden

vad KUL!!!!

Grattis september. Verkligen jätte roligt. KLART att dt kommer gå bra nu. ett x betyder inte att det blir ett till.
    Ni har haft ert elände nu. Så det så. den här gången kommer allt bara gå super. Så njuuuuuuttttttt.....

fan vad bra att du går i taket emd hormonerna direkt så att maken vet vad som gäller från början
    ha ha ha

näe men guuuud vad kul! Grattis. jag vill också ha symptomrapport för det är så himla kul

• sweetstreet

Japp symptomrapport är ett MÅSTE!!!!!!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?