• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

victory
    Tack
    ja det är jätte jobbigt.
    För samtidigt som jag känner att jag måste åka så vill jag inte åka. OCh dessutom så är jag en extremt stolt människa och känner att om jag åker så fattar de inte hur ledsen och besviken jag är på dom. och det vill jag inte,.
    Jag vill att de ska förstå att de sårat mig och att jag är arg på dom.

tyvvär har de tendensen att stoppa huvet i sanden och bara vilja se livet i rosa och att allt är så bra....
    Men jag vill verkligen inte att de ska tro att allt är frid och fröjd mellan oss. Absolut inte....

Men samtidigt så känns det som jag är en fjantig tonåring när jag känner så. Jag borde kunna bara åka och sen får de tro va de vill.
    nmen så kommer stoltheten....

faan vilken komplex och psykiskt störd varelse jag är!!!!!

och precis som du säger... det kommer bli fel vad jag än väljer....
    jobbigt....

• Lapinette

Morning girls, är tidigare på jobbet då maken ändå skulle lämna in bilen. Frullan åkte då förbi Stadion och snacka om att folk redan sitter utanför och köar inför Metallica ikväll. Jag hoppas det inte kommer att regna på dem idag.

Japp, det bidde en toalett på Bauhaus igår och på det tjänade vi 3 000 kronor, i jämförelse mot den där Gustavsbergs som vi ville beställa. Men nu ringde maken och en sketen liten vattenslang som ska bytas ut i bilen kostar 4 500!!! Shit! Så de pengar vi har tjänat på att gradera ned oss i badkar och toalett äts nästan helt upp av en sketen slang.

Sweet - härligt att du är tillbaka igen. Både i tråden och i jakten på den stora aladåben. Intressant och höra vad läkaren säger till dig. Om du ska knapra hormoner eller prova på a la nature ett tag.

Kokos - också du lycka till hos läkaren men socker Conny mår säkert alla tiders.

• Snart så....

åhhhh vad underbart att börja morgonen med att läsa en lååååång monolog från Sweet :D :D :D
    Sluta inte med det sweet!

Frullis, är inte avundsjuk på din situation gumman. Jag tror trots allt att det är bäst att du åker dit och är där så kort tid ni bara kan. Om du stannar hemma kommer du säkert gräma dig över det istället och må ännu sämre?
    Även om detta besök inte kan "reparera" något för din del så kanske det är bäst för makens skull?
    Så ni kan gå vidare och inte bråka om detta? För som någon skrev tidigare så är det ni som lever ihop och inte med hans släkt.
    Stor kram på dig gumman

kokos, håller alla tummar och tår för dig på kuben idag.

• Puman-prinsen

God morgon tjejer!

Missar som vanligt tusen inlägg när man är borta och lat som man är så blir det inte så mycket att man läser igenom allt

nu är jag fruL - Hur går det? har du blivit nåt klokare av alla råd?

• -August-

God morgon alla - och speciellt SWEEET! Jag har inte hunnit lasa allt annu utan kanner mig valdigt ivrig att beratta att igar kom tanten!!! Mitt under karleksstunden :D

Sa nu ar jag med i matchen igen!Ha! :D

Nu ser det ut sahar for Augustibruden:
    1) Om jag har tur kommer jag ha AL under andra halvan av semesterveckan = extra insitament for sex

2)Om jag raknar med att den har manaden var ett "worst cast scenario" sa ar cykeln 28-37 dagar, vilket innebar att jag kommer att anvanda ca 10 AL-test den har manaden, vilket i sin tur ar ca 600 val investerade kronor... :?

3)Alltsa har jag AL nagonstans mellan 25/7-3/8!

4)Det har ar en riktig tant! Ingen mesig mellanvariant Hurraaaa!

• Lapinette

Helt otroligt! Tror det är första gången någon här inne på tråden jublar för att tanten har kommit. Suveränt augusti! Skönt att hon kom så att ni kan börja fundera på nästa omgång och ja, införskaffa ÄL-test så ni vet när det är pökar dags.

Själv hungrar jag efter vanligt sex. Tidiga mornar i helgen med inseminationer och sen en massa badrumsstrul som tagit alla våra krafter så det har liksom inte blivit av . Ser fram emot en lugn skön helg med massor av sömn och sex.

• -August-

ja, jag vet - det kanns helt motsagelsefullt att jubla over tanten, men det ar det som gor det sa roligt Underbart att kanna att systemet funkar efter alla ar av piller.

Ja, jag kan tanka mig att sexets syfte skiftar lite efter sa manga manaders forsok och utredningar. Hoppas ni kan koppla av maximalt i helgen och far gosa for gosandets skull. Sa mycket harligare!

• Snart så....

Brud i augusti
    Min mens kom oxå igång direkt efter 12 års knaprande av piller fast ÄLen tog 3 månader.
    Testade inte med Äl-tester första gångerna utan 3 gången fick jag så ont i magen att jag fick åka sös och bli kollad. Läkaren sa att detta var vanligt och sen 2 mån senaste kom plusset :)

• Snart så....

Puman, hur gick det hos läkaren?

• -August-

Snart- oj, vilken dramatisk AL. Laskigt. jag har forstatt att AL inte ar en sjalvklarthet sa har i borjan, sa darfor vill jag testa och se om den existerar...

Ja puman - hur gick det igar?

Svar på tråden När märker man av det?