• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Oj,

jag skakar fortfarande. JAG HAR PLUSSAT!

Med digitaltest, en dag för tidgt, mitt på dagen och jag var knappt kissnödig. Men ändå! Där var det!!

Fortsättning följer...

• Piggelin1

Startis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPERDUPERSTORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!
    Fasen vad KUL!!! Tänkte på det när jag läste ngt jag tror du skrev tidigare, men ville inte gå in & kommentera det, "för säkerhets skull" liksom...!

• Moppy

Gud vad kul Sept!!! Grattis!!!! Hurra för dig! Åh vad kul med ett +++++++++ i tråden!!

• start september

Det är många känslor i huvudet på oss nu. Lycka, men också oro. Helst skulle man vilja hoppa till vecka 7 när man kan se på VUL att det sitter i livmodern och inte är ett nytt X, men då försvinner ju hela semestern... Gårdagskvällen var hemsk, jag var ett hormonmonster och rök ihop med maken som tyckte jag var sjukligt fokuserad. Jag hade som svag tantvärk hela kvällen. och brösten började ömma. Imorse vaknade jag med tantvärk, testade med ett Apoliva-test och fick något som vi kanske tyckte var ett plus. Jag ställde in mig på en hemsk dag fram till imorgon (BIM-dagen), och städade som en besatt hela förmiddagen.

Eftersom värken blev värre gick jag för att pappersmuffa och fick en liten färgad flytning. Jag fattade ett impulsivt beslut att testa igen - och där var det!!!

Det känns helt overkligt...

• Bröllopstokiig

frullan: har du färgat hår, tatueringar och massor av ringar i öronen - el menar du mer generallt? Jag tycker du ser väldigt städad ut i galleriet?

Jo jag kände mig lite lätt road faktiskt när jag sa "du kan prata med mig". Inget jag tog illa vid mig av. Däremot blev jag superstörd av en tysk som var och besökte min chef som utan att presentera sig klev in på mitt rum och sa till mig att boka en taxi till honom. Här har vi nämligen inga sekreterare som gör sånt utan har vi ngn på besök så fixar vi hotell, taxi mm själva. Hade tysken frågat min chef om taxi så hade min chef bokat åt honom men i sann tysk hierarkianda så kan man ju inte be en chef beställa taxi (det är ju under hans värdighet) så då letar man upp enda tjejen på kontoret och frågar henne istället.

• start september

Japp, nu ska det bli ännu fler pluss i tråden. Jag vill ha sällskap!!

Först håller vi hårda tumamr för Victory!!

Och sen är det Lapinette och Puman tror jag.

• mugglesfan

Oj sorry, jag började skriva inlägg före lunch, gick sedan på lunch och kom tillbaka och skrev klart och tryckte på knappen innan jag hann se ditt +!

GRATTIS!!! Vad kul!!!! Äntligen - där satt den!

• mugglesfan

koko: ingen aning om det är ngt fel på den - den verkar ju ha det mesta som behövs. Kanske är den så billig för att det är ett mer okänt märke? Surfa lite på FL och se om ngn har en sådan och vad de tycker, om du är osäker.

Svar på tråden När märker man av det?