Förresten gick mitt läkarbesök jädrans snabbt och lätt!!! Känns som om jag svichade in där och sedan ut!
Det enda han gjorde var att klämma mig på magen och känna efter hur den kändes. Och så frågade han ifall det gjorde ont eller om jag hade känt någon smärta sedan op.
Men det hade jag ju inte vilket såklart var bra. Så han sa sedan egentligen bara att jag nu var "fit for fight" igen och att vi ska köra hormonpiller denna cykel! Hm, tur att det inte är någon dopingkontroll på denna cykelbana!!! :D :D :D
Så jag fick recept på Clomid vilket jag ska börja äta på dag 5 i min cykel. Sedan ska jag komma tillbaka för ultraljud (kolla äggisarna) på dag 11 i cykeln, vilket väl är runt ÄL då. Gissar att de vill se så att man inte producerar typ 10 ägg eller så.... Men att man ändå svarar på hormonerna.
Jaja. Känns ju bra! :)
Nu är det enda som saknas någon att sexa med...... :(
Mannen kommer ju inte hem förrän söndag, men jag vill ju jufsa NU!!!!!!
Hm, kasnke ska testa det där kenpet med "the delivery guy"...?? :? Här brukar det vara rätt snygga svarta män som levererar mat när vi beställer från nätet... :D :D :D :D
*fantiserar*
Fast näe, det blir ju lite väl jobbigt att förklara för släkten sedan när man får en mulatt! ;)
Så kasnke är det bäst att ändå vänta in maken trots allt.
Jag får väl köra på med min glitterpinne så länge?! :o ;) Hehe! Bara jag hittar batterierna. Tror de sitter i kameran just nu faktiskt.... .?
Tamtidammmm.
Borde äta lunch och sedan ta itu med mina trista jobbuppgifter nu istället för att sitta här o fantisera om hett 6 med en snygg amreikansk hingst. Svarta hingsten!! :D :D :D
Oj! :o Nu var jag nog j-gt icke-politiskt-korrekt! :o :o :o Sorry!!!!!! :?
Men jag tycker verkligen att många svarta män är sjukt snygga!!!! :D Konstigt då att jag själv föll för en spetig liten rödlätt en med tandsticksben....! :D :D :D :D :D :D :D
Men faktum är att jag verkligen tycker han är jädrigt manlig! Även om min beskrivning inte låter så direkt, ser jag nu när jag läser vad jag skrivit.... hahahaha! ;)
När nu ska jag sluta pladdra.
Blir alltid såhär efter mina läkarbesökk. Tror det är ngt med att man ändå är lite spänd över vad man ska få höra eller göra och sedan kan man inte fokusera på något annat de första timmarna efteråt. Det är ju mest bara ÄL och räknande av dagar som svirrar runt i skallen...
Och nu tycker jag att jag är förlåten vad gäller 6-tankarna också för MY GOD det är ju huuuuuuur länge sedan som helst nu!!!! Kan ni FATTA!!!!???? :o
Opererades 20 juni och hade inte sex dagarna innan, så jag tror det är snart 1 månad sedan sist!!!! :o :o :o :o :o
Piggelin!
Jag LOVAR dock att när du kommer hit och vi träffas så ska jag INTE snacka 6!!!!!! Jag ska se till att vara hyfsat nyjufsad så att jag håller mig lugn.
Jag är faktiskt inte ALLTID sådan här:? Men nu är man ju starved... :(