• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Moppy

Självklart kan man lufta allt här i tråden, Piggan!

• mugglesfan

Piggelin: *vink vink* du drog inte alls ner tråden!

• mugglesfan

Nä brudar i fabriken - nu drar jag mig hemåt! Ingen idé att vara kvar när jag inte har ngt att göra...

Hoppas att det gick bra för koko och Sweetan hos resp kollar!

• Moppy

Mugglan, jag tror det är en liten "fas" man ska igenom, det där att tänka och nojja lite över förlossningen. Typ för att göra sig mentalt redo. Jag har börjat tänka lite mer på det nu (fast det är långt kvar), drömde om det i natt för första gången. Tror jag kommer behöva ta reda på en massa info och läsa på när det närmar sig,så som du gjorde, innan jag blir lugnare. Jag vill veta om alla faser etc så jag kan vara med lite på vad som händer. Även mannen har pratat lite med sina kompisar hur det är att vara med "som utomstående" och hur man stöttar och så. Tror det är bra om han snackar runt lite och kanske läser på lite också så han inte får en chock när det väl är dags...

• Piggelin1

Tack goingar!!

Nu ska jag också packa ihop här snart, one more day to go!

Kram på er!!

• -August-

Piggelin - fy fasen vad orattvist att nagon maste do sa ung. Det maste vara obeskrivligt jobbigt Jag sitter har och kampar mot graten mest hela dagen idag (inga symptom!!!) av allt som skrivs. Livets karusell ja, eller berg- och dalbana.

• Lapinette

Nu drar jag mig också hemmåt! Brukar aldrig gå före 17:00 men ikväll middag på Grand. Behöver lite uppåtjack också. Kanske jag kan köpa det ute i förorten? Är så satans trött.

• Moppy

Trött = symptooooom Lappis..

• Piggelin1

Mmmm, vad gott med middag på Grand & flirta nu lite med VD'n på Sophiahemmet, så får ni en ivf fixad bara sådär
    OM det behövs, vill säga!!

• Piggelin1

Trillade på den här tråden... Jösses, säger jag bara...

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2401067.html

Måste vara väääldigt ung?!...och osäker.
    Vad skööönt det är att vara medelålders & någorlunda sansad
    Just det, såg ju att du kommenterat Vickan, så du har ju sett den med

Svar på tråden När märker man av det?