Slutligen!
Ja, jag SKA sluta pladdra ensam här nu....
Så vill jag säga att jag håller tummarna för September och för Victory!!!!!!! :)
September dina symptom låter onekligen jäkligt plussitiva!!!! :) :)
Och Victory, inga symptom kan ju också vara symptom. Se på Cicci. :)
Men om tanten kommer - ge inte upp!!!!
Lappis,
Gumman! Ni verkade ju få till det alldeles ypperligt denna omgång! Tjohoooo! Eget sexande OCH inseminationer rutn böjen! Nu hoppas jag så mycket att som det bara går att det ska bli ett vårbarn!!!! :)
Cicci,
hur gick det med Silverfiskens test??
Och vad har han förresten fått för namn?? Känns knasigt att kalla honom Silverfirren... :?
Kokosen!
Hoppas det gick/går dunderbra på NUPP/KUB!!!!!!!!!!!!!! :p
Pirr,
kul att se dig i tråden igen och grattis till simmartestet! :)
Snartis,
Härligt med din virkning!!!!! :) Det kommer bli en jättego filt till Kick'n trotr jag! Men kasnke hade det varit smartare för dig att pyssla ihop en ringbrynja????? :? Med tanke på vilken liten illbatting Kick'n kommer vara när h*n kommer ut!!!!! ;) :D :D :D :D
BS,
Härligt att du hinner in i stort sett varje dag i tråden! :)
Nu go vänner ska ni äntligen få pusta ut. Min monolog är slut för den här gången.
Sorry för allt pladder, men jag hade ju abstinens.... :D
Sist men inte minst, imorgon ska jag på återbesök hos läkaren. Ska då få höra vad han säger om hur op gick och hur vi nu ska lägga upp planerna inför närmsta framtiden. Hormoner? Andra tricks??
Känns bra att få träffa honom och höra vad han har för förslag.
Känns nästan helt overkligt att man faktiskt ska vara igång nu. På riktigt igen. Tillbaks.
Jaga ÄL igen.... :? Tandborstsexa... :? Leta symptom... :? Noja järnet... :?
Härligt - men känns samtidigt lite LÄSKIGT.... De senaste månaderna har jag ju sluppit den att bli så deppig över tanten när hon kommer. Men nu ska man dit igen. Skräckblandad spänning innan BIM... Hu!