• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Jag är helt enkelt ensam det är bara att inse. Rätt åt skengravida mig med alla mina egoinlägg...

• Lapinette

September - du är inte ensam! Både när det gäller att vara skengravid fast i avvaktar och hoppas på att motsattsen bevisas samt här på tråden. Jag sitter här och jobbar så flitigt.

• Lapinette

Jag skriver verkligen som en kratta! Vi avvaktar och hoppas att motsattsen bevisas dvs att vi är gravida.

• start september

Hej Lappis!

Nej, jag vet att jag inte är ensam om att känna så här. Det är bara så onödigt!

Tror du att ni kan hitta den toa ni letar efter på Bauhaus eller ska ni leta annan modell? Är det den GBG-modellen som fick Utmärkt svensk Form för några år sedan som ni vill ha? Vi byggde med den 2004 när vi gjorde om badrummet i vår gamla lägenhet.

• Lapinette

Det var en Classci 360 Gustavsberg som vi ville ha men nu är det antingen en IFÖ eller en IDO som gäller. Båda dessa modeller ser exakt lika ut. Enligt Bauhaus ska de ha IFÖ'n så vi drar dit och kollar. Svårt att flytta in utan toalett. Jag menar om skåpet inte kommer så klarar vi oss men inte utan toa.

• start september

Toa är nödvändigt. Jag tror det var den vi hade också. Jag minns också att skillnaderna var väldigt små, så det blir säkert bra med den andra.

• Lapinette

Gustavsbergen är snyggare men den kan vi bara glömma men jag tror badrummet blir snyggt även om det blir en annan toalett. Bara så krångligt när vi helst inte vill ha en standardvariant.

• start september

Det blir nog jättesnyggt ändå.

Lycka till ikväll då!

Nu har jag varit FL och tvångsläst lite till - så nu ska jag klippa lite gräs så att jag inte känner mig helt usel som bara frossar i detta...

Ha en trevlig kväll!

• Lapinette

Ha en bra kväll du med september!

Svar på tråden När märker man av det?