• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Jag var så nöjd att jag helt gick på att röntgenläkaren sa att allt såg bra ut att jag glömde att jag skulle få det riktiga besked. Surt om det inte går att få det förrän i augusti nu...

• start september

Mugglan,

det ÄR galenskap.

Med det sagt, mittt inre tycker visst att det är solklart att kan tester visa fel, men om man tvivlar på det är det bara att ta en dos FL så är man såld .

• Lapinette

september - jag tror hon går på semester i nästa vecka, tyckte hon sa de sista 2 veckorna i juli, så hon borde vara på plats. Kanske är hon bara ute och rastar Olivia?

• Storasystern

Oj vad här skrivs!!! Jag hinner som vanligt inte med!

Jobbar sista dagen innan härliga 4 veckors semester, och det är _massor_ som måste fixas innan jag går på semester... :( Jag som bara vill sitta och surfa i lugn och ro... ;)

Vi har förresten köpt en bil (OT jag vet). Provade en massa olika och till slut blev det en passat kombi. Tack alla för råd och tips! :)

Frullan - en kompis till mig är jätte-pytteliten, både kort och smal. Hennes bäbis växte inte som den skulle (enligt BM var den väldigt liten), men när den kom ut vägde den 4,5 kg!!!! Akta dig! ;)
    Så tycker jag också att du banne mig måste ta det lite lugnt nu. Skippa kalaset om du mår dåligt av det. Fast att det är jobbigt. Det måste ju komma massor av nya tillfällen då du akn träffa släkten?

• Lapinette

Helt rätt den är mellan 13-14.00. Vet att jag bara kom till telefonsvararen när jag försökte ringa om mitt kontrastprov så jag gav upp och ringde dagen efter och då var hon på plats.

• Storasystern

Sååå trist med alla minus i tråden!!! Visst är det väl dags för nästa omgång plus nu? Varför kommer de alltid i skurar förresten???

Vickan - du är min hjälte! :) När jag har blivit av med min tillfälliga inneboende ska jag minsann också se till att bli av med några överflödiga kilon.

• start september

Nu bröt hon telefonsvararmeddelandet.

Jätteskönt, svaret var det samma som tidigare, dvs helt normalt.

Dessutom fick jag i förra veckan svar att jag inte har något problem med sköldskörteln så nu har jag jag gjort allt det jag bestämde mig för som skulle göra att jag mådde bra och var avslappnad. Så nu är det börja med det

• viktualia

Tack för alla påhejningar! När/om ni ammat färdigt är Aftonbladets Viktklubb nyckeln till min (enligt mig själv) mirakelbantning. Fast egentligen är det SÅ simpelt: Man ska äta så mycket som man förbrukar och inte mer... balans i in- och utflöde!

• start september

Tack Lappis för hjälpen!!

Jag har faktiskt också känningar på en sidan, fast mest på höger. Inte jättekul eftersom det var den sidan X:et nog satt på, men kan ju vara att jag är extra känslig där bara.

Jag pappersmuffar som bara den och känner ingen tant, men det gör jag sällan i förtid, så det är nog inget tecken åt nåt håll...

Svar på tråden När märker man av det?