Vickan - Hatten av för dig!! Du är ju superduktig ju! Vad KUL att du är så motiverad & vad roligt att det rullar på & blir resultat av dina ansträngningar!
Angående tvättmedel så har jag faktist inte haft en tanke på att man ska byta tvättmedel när bebisen kommer, jag menar, VI klarade oss ju som bebisar?! Fast sen slog det mig att vi redan kör "Via Sensitive" sen länge, så vi är redan så allergisäkra man kan vara för oss själva
Så då behöver jag ju inte fundera ngt alls ändå på det...!
Frullan - fasen vilken jobbig situation! Känner igen det till viss del & egentligen har nog alla kloka saker redan sagts. Kommer också från en tight familj (som jag blir såååå trött på ibland, Muggles, you know what I'm talking about...) & för några år sen så var det ofta som min svägerska inte joinade våra familjekalas. Minns att mina föräldrar var "irriterade", men nu ett par år senare så är jag rätt övertygad om att alla fullständigt glömt bort det & det är ingen "issue" längre. Till saken hör kanske att svägerskan var supersliten pga de fick tre barn på drygt fem år och ngnstans en stark vilja att göra det som passade henne bäst. Tror att min bror hamnade lite "emellan" ibland, han avskyr dessutom konflikter, men han backade ändå upp sin fru i slutänden. Hmm, vet inte riktigt om detta gör dig ngt klokare, men alla respekterar definitivt svägerskan idag.
MEN, ngt som jag definitivt VET är att Borren är & måste förbli det viktigaste för både dig & din man!! Man FÅR & SKA vara ego när man är gravid. Ingen räknar ju med ngt annat!! "Alla" vet ju det! Se till att utnyttja det nu - du verkar ha alldeles för mkt av "duktiga flickan" i dig! Power-suckers ska man i möjligaste mån hålla ifrån sig i vanliga fall & ännu mer nu när Borren ska växa till sig den sista vändan.