• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Muggles, jag ska tvätta kläderna och har hört olika om HUR de ska tvättas.
    - tvätta som vanligt
    -använd enbart vanligt tvättmedel ej sköljmedel
    - använd luktfritt/snällt tvättmedel

så vet inte riktigt hur jag ska göra än. Tror lite på att de måste vänja sig med att man tvättar deras kläder som "vanligt" och inte krånglar till det. Men ska nog inte överdosera tvätt+sköljmedel.

• mugglesfan

Nä jag kör nog som vanligt då - härdas ska de!

• Lapinette

Puman - håller tummarna för att allt ser bra ut idag på läkarbesöket.

Victory - trist med testet men du kanske testade för tidigt?

Snartis - önskar jag kunde pyssla. Sitter bara och degar framför tv'n kväll efter kväll. Har så svårt att ta mig för något nu när vi bor hos min mamma.

Annars var vi i vår lägenhet och tittade igår kväll. Taket i vardagsrummet är ommålat och fortfarande randigt. Grrrr... sen letade vi fram lite kataloger i röran för att titta på en ny toalettstol. Alla ser likadana ut? Ja, förutom den vi hade valt från början då. Idag blir det möte med grabbarna som gör vardagsrummet hemma hos oss kl 12.00. Efter vi hade varit i lägenheten och tömt all vår energi på att bli upprörda (IGEN) på dessa klåpare så gick vi till grannrestaurangen och åt Thai och tog ett glas vin. Sen lullade vi hemmåt, betydligt lugnare.

• Puman-prinsen

Lapinette ´- Tack!

• mugglesfan

Lappis: vad var det för speciellt med den toastol ni hade valt? *nyfiken*
    Jädra trist med klåparna i v-rummet! Såg badrummet bättre ut?

• Lapinette

muggles - det är en vanlig toastol men lite mer designad och helt klart svårare att få tag på då ingen har den på lager. Killarna i badrummet sköter sig! Dock svårt att se något än då det är själva grundarbetet som de genomför just nu med väggar, golv och de har precis börjat sänka taket. De verkar göra allt ordentligt, till skillnad mot vardagsrumsklåparna.

• Lapinette

Det tar bara så mycket energi att tjafsa och klaga! Detta plus att man inte har fått sova ut på nästan två veckor gör att jag sååå längtar till helgen.

• _koko_

Good morning!

I morgon är det kub-UL för oss, håll tummarna för att det går bra.

Helt sjuuukt förresten att det inte blir några fler plus! Känner mig väldigt lyckligt lottad som fick vara med i förra omgången, men nu är det verkligen dags för en ny!!!

Och än en gång, var är page??? EFTERLYSER PAGE!!! :p

Jag läser fortfarande det mesta, men som sagt, eftersom jag är inne så sällan blir det inte att jag skriver så gärna. Men jag håller koll på er. :D

Kram kram!

Svar på tråden När märker man av det?