• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Själv måste jag börja jobba nu! Har inte gjort ett dyft idag.

• Puman-prinsen

Lapinette - Kämpa vidare

• -August-

Jag haller med om att olika sorters sex passar vid olika tillfallen. Lordag em ar den basta tidpunkten overhuvud taget - da vill jag ha massor med forspel. En tisdag kvall da jag har slakt lampan for att sova passar en liten het snabbis bast

• nu är jag fruL

jag har inte heller gjort ett sabla dyft idag... men jag har inte nån lust att göra något heller...
    usch....

ingen lust alls....
    undrar om jag ska skita i allt och knalla hem trots att jag inte fått nåt gjort alls idag...

• viktualia

Start september... tur att jag inte väntade på plus innan jag anslöt mig till galleriet.. då kanske jag hade missat alla... fniss fniss...

FruLlan - gå hem med dig och utan dåligt samvete dessutom! Du har ju jobbat som en gnu så länge så nu måste det vara ok om din produktivitet på jobbet sjunker lite innan det är dags för föräldrarledighet! Så det så!

• mugglesfan

Nix bara långfika med kollegorna - alla vi som är kvar går på semester på fredag så motivationen överlag är låg.

pirr: ta du en bröllopsbild - det är det fler som har gjort!

vickan: nenne länkade ju till sina bröllopsbilder så jag har också koll på hur hon ser ut (var inte hon ganska lik Victory med rött hår?) men hon valde aldrig ngn bild till galleriet. Men hon kanske tycker att hon bara gör strö-inhopp, så hon inte känner sig hemma i galleriet?

Är det bara jag som vågar visa magbild förresten? Har hört så många ggr nu (från olika personer) att min mage är liten och hade fått intryck av Snartis att hon har större mage men om hennes SF-mått är mindre än mitt och hon ligger en vecka före mig så får jag inte riktigt ihop det

förresten: jag har inte alls Ronny Jönsson-dialekt! Jag pratar inte alls speciellt mkt göteborgska. Har tom hört folk säga "du är någonstans från västsverige va?" Hrmfp! Men jag kan härma Weiron i ottan (Robert Gustafssons göteborgsgubbe). Robert G är förresten överjävlig på dialekter - han låter verkligen som en urgöteborgare när han sätter igång. Inte ens jag som är göteborgare skulle ta honom för ngt annat, om jag inte visste bättre.

• -August-

Nu smiter jag pa gymmet! Min chef och en annan kollega (bada britter) har suttit pa puben och pimplat pints nagra timmar, och nu kommit tillbaka med daligt samvete. jag fixar deras samvete genom att overlamna arbetsbordan for en stund :D

Vet ni - Justin is in town. Ikvall ar det dags for konsert igen.

Harligt sexande ikall nu tjejer - tillsammans eller sjalva!

• Piggelin1

Ingen semester riktigt ännu - jag jobbar veckan ut. Idag drar jag dock hem tidigare än annars! Fast nu får jag sluta skriva här, annars hinner väl klockan bli fem, minst

• mugglesfan

frullan: sådär blir det för mig också när jag har jobbat hårt ett tag - jag kan liksom inte få ngt gjort, det är omöjligt. Det är som att kroppen tar över och kräver en paus. Är nog en förutsättning för att inte bli utbränd (hur vad det - hade du råkat ut för det, utbrändhet? tyckte du nämnde det för ett tag sen men jag kan komma ihåg fel). Bättre att inse fakta att man inte får ngt gjort och gå hem tidigare och ta det lugnt, så återvänder orken.

Nu skulle Sweet varit här och deltagit i sexsnacket. Men hon kanske hade blivit alldeles för frustrerad? Borde inte hon vara tillbaka snart, typ idag el imorgon?

Svar på tråden När märker man av det?