• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

JajaMENSan - här är det effektivt så in i bomben! Jag har faktiskt
    - börjat testa
    - hittat en bugg
    - fixat buggen (tog 1 min)

Är man värd en fika då?

Piggelin: han såg väl lite förvånad och kanske ngt skamsen ut men han dolde det väl. Han höll väl god min...

• Puman-prinsen

nu är jag fruL - jag förstår dig...
    Själv är jag en riktig sexgalning så skulle det försvinna när man bli gravid så skulle jag bli tokig..

• viktualia

*host*

*haaarkel*

ehum... jag får nog ta och be att få kliva ur garderoben...

jag är ju så HIMLA nyfiken...

så mugglan... jag mailar en bild till dig...

jag vill OCKSÅ vara med i det där galleriet och titta på alla andra!

• Puman-prinsen

mugglesfan - Verkligen värd en fika

• Victory

Men då har du ju jobbat BRA idag då Mugglan!! Själv ser min dag lite ut som frullis! Och jag som fick löneförhöjning igår... *skäms*

• Puman-prinsen

viktualia - Bra det! kunde inte hålla dig längre nu när även nykomligen hade lagt till sig .. He he

• mugglesfan

det är frustrerande när hjärnan vill ha sex men inte kroppen. Undrar hur det kan hända eg? Borde inte det vara sammankopplat? Det brukar det vara när hjärnan inte vill - då vill oftast inte kroppen heller.

jag tycker eftermiddagssex är det bästa - gärna efter en god middag (helst inkl vin då förstås), så blir man slö och går och lägger sig och sedan blir det oftast görbra sex. Mannen sa dock att han längtar tills jag kan dricka rödvin igen så vi kan ha sådär hett sex som förut - vad menar han med det?! Har jag blivit tristare nu då eller? Höhö

• nu är jag fruL

puman
    jag är faktiskt ingen sexgalning alls egentligen.
    mer än normal sexare ha ha ha
    men va faaan att vara utan lust är så grymt tråkigt.

Jag är så himla orolig för att det ska sitta kvar efteråt. jag käönner nästan att jag håller på att utvecklar nån slags blyghet inför min man....
    Tycker det är jätte konstigt om han tar på mina ädlare delar...

men hallå efter 7 år.... det är ju liksom inget han inte fingrat på tidigare....
    varför ska jag bli blyg NU????

vad ska man göra????

• nu är jag fruL

ha ha ha mugglan
    Hur ska man tolka en sån kommentar
    ha ha ha

• mugglesfan

bra viktualia! jag har inte fått mejlet än - verkar vara ngn fördröjning där. ja just det ja, vi har ju vår server i Tyskland - det ska dit och vända först...

Svar på tråden När märker man av det?