• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • -August-

Puman - kul att se dig!

Victory - grattis till loneforhojningen. Om inte ens det kan locka tillbaka arbetslusten, vad kan?

• Piggelin1

Men Puman - pallar ni det?? Har för mig att ni redan hade högt tempo nu - typ en annan ligger i lä redan från början liksom Gå ner & jobba halvtid kanske??! Hmmmm....

• viktualia

skoj att se bilder på er!

en som saknades i galleriet är Nenne, men henne har jag ju träffar IRL så jag vet MINSANN hur hon ser ut... *fnissar nöjt*

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

puman
    jag vet att det är precis vad vi borde göra.
    men jag känner mig liksom BLyg på något sätt.
    Som att det är "fult" att ge sig hän och njuta....
    konstigt...
    vad kom dom tankarna ifrån helt plötsligt?????

men så känns det lite... att jag liksom inte kan visa honom att jag njuter av sex....

va faaan har jag helt plötsligt blivit nån pryd nunna eller.....?????

Fult att vara kå*t och njuta???'

Shit vad har graviditeten gjort med min hjärna egentligen????

• Puman-prinsen

Piggelin1 - hehe, jag måste nog vara onormal när det gäller sexlusten...

mugglesfan - tror nog mer att det har att göra med att associera en höggravid kropp till grovt sex..

• Puman-prinsen

nu är jag fruL - Nog bara dina hormoner som spökar, ta det med ro bara så kanske det blir bättre sen..

• pirr!

Kanske man får ge efter nu då (ett år senare..). Är ju på jobbet och har inga bilder här, men när jag är hemma kanske... Jo, visst skall även jag visa min nuna!
    Kanske en bröllopsbild då vi ju ändå är på bröllopstorget..

• Victory

Muggles: En annan sak som också är frustrerande är när JAG vill ha sex men inte HAN... Vilket är ofta nuförtiden!

Kul att se alla nya ansikten i Galleriet!

Kan inte den här arbetsdagen vara över snart så jag kan gå hem och få nånting gjort!

• nu är jag fruL

victory:
    vad ska du hem och göra om maken inte vill ha sex???
    själv är bäste dräng eller

ha ha ha

klart det är hormoner som spökar MEN det kan ju bli en vana av det hela. Jag menar tänk om inte alla dumma tankar försvinner för att hormonerna gör det???

Svar på tråden När märker man av det?