• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

lappis
    Håller emd mugglan, skit hos grannen.

jag vet... eftersom hennes takfärg håller på att släppa så blir det ju snart hål.
    Så skit i det hålet, rakt ner till grannen. Ni kan ju be henne ställa en potta under hålet!

• Puman-prinsen

nu är jag fruL - Visst kan det hända men det är bara du som kan se till att dom dumma tankar tar över och förstör ert sexliv..
    Enligt många är sexlivet en av dom viktigaste sakerna i ett förhållande och anser att om inte det funkar så är det svårt att förhållandet gör det i längden.

Men då pratar jag självklart inte när man är gravid och inte sugen, utan efter eller innan.

• Puman-prinsen

Inte tar över menar jag så klart

• Victory

FruL: Det var nog det andra jag tänkte på i första hand! Maken är inte att lita på. Nä, vill man ha nåt så får man ta tag i det själv!

• Lapinette

Det får bli en annan toalettstol! Mon dieu, trodde alla val inför badrummet var avklarat! Har bara pratat duschar och toaletter idag. får nog ta ut en halvdag ledigt!

Och här inne pratar ni sex som vanligt!

• Puman-prinsen

Lapinette - Sextokiga tjejer här vet du

• Lapinette

Oj, den dagen maken säger nej till sex!! Då skulle jag onekligen bli orolig...

• Puman-prinsen

vissa som får för lite , några för mycket, andra inget....

• Lapinette

På något sätt så är väl inte kvantiteten det viktigaste utan kvaliteten. Eller? Hellre har jag riktigt bra sex en gång än två gånger dåligt sex.

• Puman-prinsen

Lapinette - Samma här!

Svar på tråden När märker man av det?