• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • -August-

Muggles - Jag slutatde visserligen med p-piller i mitten av Maj. Efter det kom tanten efter 28 dagar, och nu ar det andra omgangen jag vantar pa. Jag kommer ihag att den var tva veckor sen forsta gangen efter jag slutade forra gangen, om ni hanger med... Efter det var den hyfsat regelbunden sa jag oroar mig inte. Daremot har jag uselt talamod! :D

• Piggelin1

Victory
    Du är för rolig idag!!
    Var inne på läste lute på Tjuvlyssnat.se innan & såg bla denna hostorien direkt ur verkligheten:

"Herr Kanin på nya äventyr
    Cafeteria, Busfabriken, Halmstad

Flicka ~10 till ett par andra flickor i samma ålder: Alltså, det var skitläskigt när vi sov över hos Bella! Mitt i natten vaknade vi och hörde någon som rakade sig, fastän hennes pappa var i Stockholm hela veckan och bara hennes mamma var hemma! Vi blev jätteskraja och låg vakna jättelänge efter att det slutat surra. Jag tänker aldrig sova över där fler gånger!"

• Puman-prinsen

Piggelin1 - tack ska du ha
    mugglesfan - Du har mail

• Piggelin1

Fru Kanin borde väl rubtiken vara, förresten? Eller kanske allas vår egna Lapinette?!

• Puman-prinsen

mugglesfan - Nä då, du luktar inte alls illa *sniff*
    Och sååå tråkig är du säkert inte, jag sitter fortfarande kvar på min stol

• mugglesfan

Nu finns puman i galleriet...

• mugglesfan

ah ni tog en välbehövlig paus bara...

jag måste ta mig i kragen och testa en grej, en av de få saker jag har kvar på att-göra-listan. Just för att det är så få grejer kvar så drar jag mig för det. Varför är det alltid så? Istället för att göra det klart med en gång och sedan ha bra samvete, så lämnar jag det till sist. Inte smart.

• Victory

Tja... nog luktar det allt lite illa här!

*sniff, sniff*

Oj, det var nog jag...

• pirr!

Muggles- håller fullständigt med om att man blir avskräckt av sådana titlar på böcker, men författaren var ändå förlåten efter att jag läst den. Inte den bästa, men tillräckligt bra för att bli fast och leva sig in..

Svar på tråden När märker man av det?