• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Piggelin-
    läst precis ut "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" och jag tyckte den var.. skön är nog rätt ord! Saknade huvudpersonerna när jag läst ut den! Rekommenderas varmt en regning sommarkväll, gärna i en liten röd stuga på landet!

• mugglesfan

pirr: det är semester (och mammaledighet), inte BF än BF inte förrän 23/8. Kul att du tittar in igen! Så ni har bra simmare iaf, hoppas du får bra resultat på alla dina prover med! Hur lång tid tar det innan du får komma dit och ta prover?

• pirr!

Jag har ju redan gjort ultraljud med kontrast för att kolla framkommlighet samt massa blodprover under menscykeln och man hittade inget konstigt. Vad man gör mer på reproduktionsenheten vet jag inte faktiskt och väntetiden är nog tyvärr rätt lång! Efter sommaren kanske man borde kolla upp lite privata alternativ..

Augustibebis!! Lagom när värmeböljan lagt sig

• Lapinette

Piggelin - det är nästan läskigt!! Det du skrev om filmer är nästan exakt vad jag skrev här på BT i helgen (kommer dock inte ihåg vilken tråd jag var på). Jag gick nämligen alltid på de små biografterna i Stockholm och såg franska, spanska, italienska, grekiska och kinesisk filmer men sen fick väninnan en liten knodd så har det inte blivit av.

Pirr - taktiken denna månad är 3 inseminationer, böjdag, dagen efter böjdag och dagen efter det också (lör, sön och måndag).

• Lapinette

Hatar den där smileyn!!! Lär mig aldrig att jag inte ska använda ().

• Lapinette

Puman - vad är det vi ska veta? *kaninen kliar sig i huvudet*

• Puman-prinsen

Lapinette - Om vem man ska skicka bild på sig själv för att sen få tillgång till bildsidan

• -August-

Puman kanske har fatt regnsting!
    Oj, nu knyter det till sadar lite retligt i tjejregionen igen. jag har haft typ 5 falska ringsignaler fran tanten sedan forra mandagen...

Igar tankte jag att jag skulle utmana odet. Jag hade vita byxor och vita trosor och satsade darfor pa att odets ironi skulle utsatta mig for MIB :D. Men det funkade inte heller. Halla tanten! Det ar inte sa manga ganger i mitt liv jag har uppskattat dig - men nu ar jag beredd att t o m offra mina ljungfuvita klader for att fa dig pa besok!!!

• Piggelin1

Menade du galleriet? Pirr skrev att Muggles är ett hett tips en bit här ovanför, men du kanske missade det?

Svar på tråden När märker man av det?