• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Frullan - är gift med fransman och han förstår inte alls det där med mousserande. Antingen äkta champagne eller så får det bli vin. Jag kan tycka att vissa mousserande är helt ok.

Vår inredningstjej har blivit som en kompis nästan. Vi satte ihop all inredning till badrummet, jag valde då det där svindyra badrumsskåpet och nu har hon "sparat 3 000" samt att badrumskillen har sparat 3 000 på att byta badkar. Tar vi och byter bort badrumskåpet lär det bli ytterligare typ 10 000. Men som sagt, jag är inte så villig där.

• Snart så....

ojoj jag längtar till mina sparade bubbelflaskor från Spanien.
    mmmm ska bli gott att dricka när Kick´n kommit ut...
    längtar...

• Piggelin1

Mmm, champagne... Nu kom jag att tänka på när mannen & jag bilade i Frankrike för två somrar sen & helt spontant så lyckades vi hamna i champagne-distriktet. Mmmm, vad mkt gott vi drack där & då... Tror faktist vi fortfarande har ett par flaskor kvar sen dess! Läge att korka upp när bebisen kommit?!

• Snart så....

var har arbetsmoralen tagit vägen?
    tror den försvann på semester samtidigt som kollegorna
    Hahahah chefsfritt i 3 veckor nu så det blir verkligen att sitta av tiden för min del

• Piggelin1

Håller med - har ju knappt gjort ngt vettigt alls idag! Får nog ta en liten stunds paus för att döva det dåliga samvetet & plocka bort Luther från min axel...

• Puman-prinsen

Lapinette - Eller hur! Så har vi koll på varandra.
    Enligt Brud i augusti så har jag min BIM 22-23/7!

Hon var så snäll och räknade ut det åt mig

• Lapinette

Puman - Jag gissar på den 21-22 juli. Du hade nog äggloss typ i helgen (24-36 timmar efter stickans gjorde utslag) och två veckor efter böj är det BIM.

• Victory

Låter bra att ni gillar norrländska, Frullis och Piggelin, så behöver jag inte skämmas för att öppna munnen om vi skulle träffas någon gång! Själv är jag inte så förtjust i min norrländska men vad ska man göra...

Snart så: Min arbetsmoral har också flugit sin kos. KAN ha lite att göra med att min chef har semester...

• Snart så....

men det är bara skönt att få slappa lite på jobbet. Har haft så mkt sen jag blev sjukskriven i april så nu kan jag fika såååå mkt jag vill :)

Konstigt att jobba 3 veckor till och kan egentligen inte ta tag i något så har fått lite ströjobb att fixa i systemet.
    Slappt :D :D

• Snart så....

ELLER så ligger arbetsmoralen på en playa med en stor paraplydrink och bara gottar sig :D :D

Svar på tråden När märker man av det?