• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Piggelin1

Frullan,
    mmm, kan tänka mig att du fnissar åt dialekten, det gör jag med. När jag är i "min" stad på besök & hör folk prata på stan - blir full i skratt & fascineras!
    Fast nu på sommaren invaderas stan av boråsare, även kallade "badjävlar" & de har också en himla rolig dialekt!

• Victory

"Ja, jag har då BIM/MIB på torsdag..."

• -August-

Jag skulle gora allt for lite MIB! :D

• Piggelin1

Jag fotsätter lite till på temat dialekter, en av mina första pojkvänner kom från gnällbältet, dvs Köping. Jag trodde seriöst att killen drev med mig första gången jag pratade med honom! Men det gjorde han inte

• nu är jag fruL

FAAAAAAAAAAAAAAN
    jag får intye ens tänka åp vin...
    jag blir så sugen så det nästan är löjligt...

har jag ett beroende eller????? Faaaaan vad jag längtar efetr vin.

Vi var på 30 års fest i lösrdags och då var det ju bebbel till fördrink.
    och ja vad ska jag säga.
    Bubbel är min största last.
    det är absolut det godaste jag vet alla kategorier.
    jag skulle kunna sälja min själ för champagne bäe men jag är slav udner det....

och jag tog några klunkar så klart... men suget blev bara större.
    FAN vad jag längtar tills jag får dricka ordentligt.

och det roligaste....
    Min pappa var med på samma fest och han är precis samma torsk på skumpa som jag är. OCh han tycker dessutom att det är så hysteriskt roligt att jag inte får dricka. jag blir nästan arg över att han tycker det är så kul....
    Så han kunde ju inte låta bli att dricka extre mycket och verkligen sukta mig och tala om hur gott det var....
    TACK pappa

• Piggelin1

Förresten - vad sugen på VIN jag blev nu! Dels ert snack, dels mitt babbel med kollegan här som ska till Sydafrika i sept... Kikade längtansfullt på de "kryssmärkta" flaskorna i vinskrubben häromdagen... Längtar!

• Puman-prinsen

Ni kanske kan hjälpa mig att räkna ut den?
    Fick tanten 26 juni , hade Äl 8-9 juli.
    har cykel på 28-29dagar...

Gud vad jag är kass på sånt här :..

• -August-

Puman - da ar BIM 22-23/7!

• Puman-prinsen

nu är jag fruL - Sååååå underbart!!
    Älskar med skumpa
    Hmmm , kanske blir det ist för vin på lördag? Heheh

Svar på tråden När märker man av det?