• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Jag frös ju som bara den i början men nu kommer det riktiga svettattacker, när hela jag blir klibbig. Usch obehagligt

Under våra 13 år som jag och sambon varit ihop så har han ALDRIG fått massera mina fötter pga kittlig. MEN nu är det underbart när fötterna gör ont och är svullna.
    HAhahaha det bästa är att han kan inte klaga för jag har några års fotmassage tillgodo :D :D :D

• Puman-prinsen

nu är jag fruL - Bar att veta att du är mutbar med lite vin .. Haha

Det är mest tråkiga saker att fixa där han egentligen inte kan göra nåt.. Så jag kan inte kalla han helt oduglig
    Han har i uppdrag att hämta ringarna om 2 veckor. Det ska han nog klara av.. Ska nog försöka mig på det här med vin och planering på lördag

Piggelin1 - Visst är det soligt och härligt i Götet nu

• Piggelin1

Frullan - jag svettas inte heller! Också mer åt "frusen-hållet"!

• nu är jag fruL

piggelin
    ha ha ha
    min syster bor i halland och deras granne låter precis som stefan och krister. jag skrattar så jag kiknar när jag hör honom och undrar alltid om han driver med mig....

jag avskyr också stefan och krister nämlige. Idiot farser är det absolut värtsa jag vet. jag blir nästan arg av det.
    och att mina syskonbarn kommer prata så... ja det ha ha ha
    vad ska man säga
    ha ha ha

vad skönt att du slipat av en del....

• Piggelin1

Puman,
    jag blir alldeles lycklig!! Ska iväg & luncha på stan med en kollega, hoppas på att vi kan sitta ute!!
    Mannen som kom hem från jobb i Kina i förra veckan berättade att på ett av ställena han var så berättade kineserna att inte solen synts på tre månader, pga smoggen. Huvaligen!

• nu är jag fruL

puman
    japp med vin är jag ALLTID mutbar
    fast inte just nu då...

men shit, det fnns inget som inte blir kul, roligare eller kalas om man bara får vin till.

Lappis.
    japp det gick åt mycket vin då och placeringen blev självklart kanon

• Victory

Men Puman och Frullis: ni uppfann ju ett nytt begrepp!

BIM = beräknad icke mens (positivt)
    MIB = Mens I Brallan (negativt)

• Puman-prinsen

Piggelin1 -Ååå vad sotis jag blir nu

• Victory

Ja, tänk att vin kan ha den effekten! Nu när jag varit ensam några kvällar och tagit mig några glas har jag kommit på mig själv med att sitta och skratta för mig själv!

• Puman-prinsen

nu är jag fruL - Får väl bli det efteråt då

Victory - HA HA HA!!!
    sUPER BRA

Svar på tråden När märker man av det?