Här går debatten huruvida man uttalar bebis som det låter - vilket jag vidhåller, vi är ju från Stockholm! - eller bäbis, vilket jag inte kan begripa! Ja, det är sånt man kan roa sig med här på landet...
Vem var det som skulle köpa säng på Ikea nu igen, tänkte bara säga att min kusin var på jakt efter en Ikea våningssäng till sina barn, de levererades typ tisdagar och då stod det folk där och väntade och köpte dem direkt så det var konstant slut i alla affärer och de kunde inte leverera tillräckligt många. Tror inte hon fått tag på någon än.
Vart tog den utlovade solen vägen? Nåja, det har slutat regna i alla fall, även om åkrarna ligger under vatten fortfarande. Vi tänkte försöka komma ut någonstans och fika i eftermiddag, det är ungefär så avancerade vi orkar vara känns det som.
Har fått sova hyfsat i natt i alla fall, det behövde jag verkligen efter att knappt ha fått sova alls i går natt och sedan bli tvungen att gå upp innan sex och börja ringa sjukvårdsupplysningen om makens rygg. Nu när han skaffat ryggbälte och går på värktabletter verkar han ha återhämtat sig hyfsat, hoppas bara inte det där åderbråcket läkaren varnade för dyker upp i någon hast.
Så det är BIM-MIB/BOM på gång senare i veckan för flera, så spännande! Det borde ju vara flera plus på gång nu eftersom det gått ett tag utan ett enda här.
Ser att alla verkar tro att ni ska få en kille, ska bli kul att se vilka som har rätt! Hittills har vi ju kört varannan här, Livia, så lille prinsen, Iris och Victor/Philip/Oscar eller hur det nu blev. Det borde ju egentligen vara en liten tjej på gång då.