• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Victory

Jag skulle gärna ta lite dåligt sex också just nu...

• -August-

hej hej Viktualia!

Svart med sexfragan maste jag saga. Jag ar ju inte gravid an sa jag har inga tips fran erfarenheter att ge. Man kan i alla fall tanka att det ar tur att det bara ar en avvikelse fran normaltillstandet. Vissa far sta ut med den har obalansen hela forhallandet.

• Victory

Men du har självklart rätt i att kvalitén är viktigare!! Är bara lite bitter just nu på sex-torkan...

• Puman-prinsen

Lapinette - Inte för att skryta men vi har aldrig dålig sex, he he ...
    Kan har att göra att man inte har varit tillsammans så länge?

• Piggelin1

Här sitter man & tjötar med en kollega en bra stund & så kommer man tillbaka till s*xprat här - trevligt
    Puman, inser nu att jag läste ditt inlägg lite slarvigt, så min kommentar för ngn timme sen blev nog lite konstig
    Jaja, det går lite snabbt mellan varven.

Mmm, håller med om att kvalitet går före kvantitet. Undras hur det blir sen när bebben kommit - läste ngnstans att snittet ligger på 1-2 ggr i månaden under småbarnsåren...

• Piggelin1

Hmmm... *funderar vidare* ibland kan det vara kvalitet med en snabbis, ibland kvalitet med mer långkörare. Är iaf väldigt tacksam att lusten inte saknas nu. Precis i början av grav. var jag ganska anti, men sen lossnade det igen!

• Puman-prinsen

Piggelin1 - Så lite?? skulle jag aldrig gå med på...

• Piggelin1

Hoppla - nu försvann ni - alla gått hem för dagen?
    Det ska jag göra nu iaf! Skönt att ta kortare dgr såhär i semestertider...!
    Ha det gott!

• Puman-prinsen

Piggelin1 - Trevlig semester!! ha det gott

• Piggelin1

...håller med, Puman - det låter såååå himla lite!! Men vem vet, man kanske är DÖD av trötthet & helt enkelt bara inte orkar eller har ngn som helst lust då?
    Förmodar att det gäller att inte stressa upp sig för det, oavsett hur det blir - och att prata om det, om siuationen uppstår... Typ att båda är medvetna om att det KAN bli så under en period.
    Oj, vad snusförnuftig jag låter nu då

Svar på tråden När märker man av det?