• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

mugglan - men har inte Robert Gustavsson sitt ursprung nånstans i Västergötland... *grubblar* jag tror att han har nån sån dialekt i "orginal" så att säga!

jopp- Nenne och Victory har vissa likheter!

• Lapinette

Brud aug - nu blir jag avis IGEN! Enda skälet till att bo i London (enligt mig) alla bra konserter! Missade Justin när han var i Sthlm, lite sen att boka biljett men åhhh, vad jag hade velat se den konserten och så Earth-galan.

• nu är jag fruL

vickis
    Just för att jag brukar vara så produktiv så känns det extra jobbigt att inte vara produktiv alls....
    dåligt samvete...

fy faan vad jag också skulle vilja sitta på puben och pimpla pints... FY vad gott och som jag säkert sagt förut så tillhör dagsfyllor mitt absoluta favvo nöje. Finns få saker som slår att bli pruttis mitt på dagen

JAg får också höra att jag inte är så stor... men va faan jag tycker min mage är giganisk. Men det är ju för att man inte hjar nåt att jämföra med. Man har ju aldrig varit gravid förut... ska bli sjukt kul att se den bli ÄNNU större.

• Lapinette

Sweet vill nog inte höra om sex för hon måste ju klättra på väggarna vid det här laget.

Så har fler bilder lagts in? Ska kanske ta mig en titt men jag MÅSTE verkligen jobba nu. Sen blir det besök hemma för att leta badrumskataloger och välja ny toalett, måtta och fotografera fönsterbräda (grabbarna i vardagsrummet hade sönder den när de skulle höja brädan). Ja, ja...inredning är skoj, när det inte tar ALL ens tid.

• Piggelin1

Sorry Muggles, jag blandade ihop Ronny Jönsson med Weiron i Ottan
    Menade inte att du pratar så jämt! Bara att det låter så himla kul när du verkligen går loss ordentligt! *haha, nu hör jag hur du låter*
    I vanliga fall är det nog en ganska "normal västkustdialekt"

• nu är jag fruL

mugglan
    Näe jag har inte varit utbränd någon gång. men utarbetad...

fast jag tycekr inte min energi återkommer hur mycket jag än vilar.
    Jag tror det är kört... min kropp har liksom gått på föräldraledighet innan jag har det.

• Puman-prinsen

Ha det så bra så länge så hörs vi imon igen .. kram

• nu är jag fruL

usch Justin
    det är Timberlake ni pratar om va?

alltså jag vet att musik smak är såååå olika... men jag förstår verkligen inte hur man ens kan kalla hans pipande musik.

Men det är ju tur att vi alla gillar olika saker. vad trångt det skulle bli på "mina2 konserter annars

• mugglesfan

Jag jämför med en tjej som gick Magplasket ihop med mig (vattengympa för gravida för er som inte vet), hon var väldigt smal i övrigt och hade bara mage. På slutet i de sista veckorna växte magen och blev märkbart större och hon fick en pojke på 3,8 kg. Så jag jämför mig med henne så vet jag kanske ung hur stor den blir

Förresten hörde jag att storleken inte har ngn betydelse för det här med att spricka så nu är jag inte ens orolig för att klämma ut en stor en.

• Lapinette

Frullan - är det ikväll Metallica spelar? Ska du sitta utanför eller hur blev det?

Svar på tråden När märker man av det?