• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • -August-

Lappis - Lycka till med inseminationen!

Victory - Nej, du maste vara positiv! Jag rajsar med dig och som det verkar har du forsprang nu

Fredag kvall och ingen tant annu alltsa... ska gora ett test imorgon bitti om inget har hant. Inget vin pa mitt bord men godis och en man racker alldeles utmarkt!

• sweetstreet

Lappis!!!
    Jättelycka till imorgon på inseminationen!! :)

Säg åt makens simmare att simma riktigt duktigt nu! ;)

• sweetstreet

Victory, sådär brukar jag också göra när jag är "ensam" hemma. Gärna lite vin och ngt annat gott att äta.
    Tycker jag låter jättemysdigt! :)

Jag är ju gräsänka nu eftersom maken åkt till Sverige.
    Tyvärr blev det inget 6-ande alls igår :( :( :( :( :(
    Fyyyyy!!!
    Jag förstår verkligen hur ni har det emellanåt. För maken var itne alls sugen eftersom han var skitstressad inför sin resa. Båda blev försenade på våra jobb så det blev liksom inte så mycket tid över att rumla runt i sänghalmen. Vi hann iallafall duscha tillsammans vilket var urmysigt. Och ska tilläggas att vi gjorde ett tappert försök att "få till det". Men efter att ha legat i sängen en liten stund så insåg jag att maken var någon helt annanstans i huvudet. För efter typ 5 minuter rusade han upp och började leta efter sin mobilladdare som han glömt packa!!! :o :o :o
    Och då tappade jag liksom lusten... :( ;)

• sweetstreet

Oj! Inlägget åkte iväg innan jag var klar!

• sweetstreet

Skulle avsluta med att säga att jag nu har ytterligare en vecaks väntan framför mig. Jaja, jag kommer ju inte att dö av uttorkning tills dess iallafall! Bara nästan.... ;) :D :D

• sweetstreet

Ikväll blir det tjejmiddag hos mig! :) BBQ på innergården!
    Ska bli supermysigt. Fast jag hoppas det blir lite svalare om ett tag för nu är det V-A-R-M-T här!!!! PUUUUHHHHH!!!!!!!

27 grader, sol OCH skitfuktigt i luften så det känns som en film som lägger sig över huden så snart man går ut. Lite som våtvarmt omslag....

Hm, jag hoppas verkligen inte att man (om man nu blir gravid ngngång) ska vara höggravid i juli-augusti här. Då lär man vl smälla av?! :o

• sweetstreet

Har inte hunnit läsa ikapp heller. Ska göra det imorgon.

Men nu tar jag och gör kväll här för jag måste fixa lite till.

Tror jag börjar fixet med att ta en kall öl!!!! Mmmmmmm!!!!! :)

Ha en skön helg!

• Lapinette

Jag är nu tillbaka efter en tidig morgon på Sophiahemmet. Känner mig deppig. Trött och hängig...inte alls bra. Vet inte om det är nerverna eller vädret. Troligen båda. Men vad sjutton förra gången sken solen, jag var på toppenhumör och vi fick ju inte till det iallafall.

Det som är positivt är att imorse fick jag böj! Så denna gång gör vi inseminationen under rätt dagar. Dock var maken lika trött som mig imorse så han fick inte iväg så många men förhoppningsvis tillräckligt.

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och se/lyssna på den där Earth konserten.

• Piggelin1

Lappis - tänker på dig & håller tummarna!

Mmmn, vet att jag var helt fel ute vad gäller ditt utseende, men det är nog din förkärlek för Frankrike, gift med en fransman etc som gjorde att jag föreställde mig en "sval skönhet". Jag, knäpp?! Jajamen! Numera även alzheimer light. brukar aldrig glömma saker, nu gör jag det jämt. Som tex kompisarna som kommer idag, hade helt glömt att vi bestämt exakt helg med dem, men blev varse om det när vi hördes i veckan & jag ville kolla när de planerade komma

• Piggelin1

Nu ringde kompisen & helt plötsligt fick vi lite mer tidsmariginal - de skulle stanna till på Lager 157 utanför Ulricehamn på vägen - ngt som hon också nämnt innan, men jag glömt... Jag som brukar ja stenkoll & verkligen stolt över mitt goda minne (spec för detaljer ) , men numera verkar det vara en hel hög hormoner som bråkar med mig! Jaja, jobbar på att inte stressa upp mig för det utan grava åt eländet istället. Typ fascineras...!

Svar på tråden När märker man av det?