• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Den här listan hittade jag hos mig.

nick: , bor i: , ålder: , Försökt sedan: , Gravid? , BF:

A.M. , Stockholm , 37 år , ? , Livia född 16/11 ,
    Vänner-fan , Göteborg , 31 år , augusti 06 , Plus 3/9 , 02-maj

BrudSommar2006 , Stockholm , 35 år , augusti 06 , Plus 15/9 , 28-maj
    CicciL , Stockholm , 32 år , juli 06 , Plus 12/11 , 15-jul
    Snart så... , Stockholm , 28 år , juli 06 , Plus 9/12 , 18-aug
    mugglesfan , Göteborg , 36 år , augusti 06 , Plus 18/12 , 23-aug
    nu är jag fruL , Stockholm , 32 år , augusti 06 , Plus 1/1-07 , 04-sep
    Moppy , Stockholm , 29 år , oktober 06 , Plus 19/3-07
    Storasystern , Stockholm , 30 år , juli 06 , Plus 9/4-07
    izzie , Västsverige , 27 år , oktober 06 , Plus 13/4-07
    Lili 2006 , Västkusten , 30 år , maj 06 , Plus 16/4-07
    Mindre , Stockholm , 32 år , juni 06 , Plus 1/5-07
    vårbrud2008 , ? , ? , ?
    koko_ , Stockholm , 29 år, Plus 19/5-07

Frejis , Stockholm , 34 år , december 05
    Lapinette , Stockholm , 37 år , juni 06
    Victory , Norrbotten , 29 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 34 år , augusti 06
    Hjorton , Västerås , 29 år , augusti 06
    pirr! , Göteborg , 29 år , september 06
    start september , Stockholm , 30 år , september 06
    nenne78 , Gävle , 28 år , oktober 06
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06
    Tinga, Lund, xx, maj 07

• Lapinette

Men som sagt både BS och Cissi har ju fått barn sedan dess och fler har tillkommit.

• Lapinette

Jag gillar Kokisens plusdatum! Vår årsdag samt min födelsedag!! Men attan det är hon som plussade senast. Inget i juni...blir det något i juli????

• Moppy

ja det är ju kokos lista som vi haft hela tiden. vi får be henne uppdatera den när hon får tid! fanns det inte en BIM lista också?

• Lapinette

Den var mitt påhitt men även den är ej uppdaterad. Det går ju att räkna ut lite hyfsat när det är dags för oss som redan hade BIM

Frejis - BIM 17-18 juni
    nenne78 ? BIM 17-19 juni
    Lapinette - BIM 22-23 juli?, är utredda och klara
    sweetstreet - OP 18 juni
    Tinga - BIM 6-7 juli
    start september ? BIM 13 juli
    Hjorton - ÄL 29 juli och BIM 12 augusti
    pirr! ? BOM 20 juni, är utred och klar inväntar makens resultat
    Page ? utredning startad
    Victory ? ÄL 25 juni

• Liten med Mindre

Åhå - nu har jag varit duktig och slängt en massa mejl. Borde kanske går från jobbet innan jag kommer på att det fanns saker jag behövde där... :)

• BrudSommar2006

Här har det varit uppehåll hela dagen och vi kunde sitta ute och fika i förmiddags, sedan dess har det tyvärr blivit molnigt men inget regn än. Farmor följde med ut i trädgården för att titta på rosorna och den bit av alvaret som hör till tomten och sedan följde hon med mina föräldrar för att gå lite i affärer. Tyvärr så verrkar det som att hon vägrade följa med in i några affärer utan satt kvar i bilen utanför alla mysiga butiker men hon gick visst med in på Ica för att handla mat i alla fall. Trist när de ansträngt sig för att få med henne ut.

Liten, ha det så trevligt på semestern, blir du datorlös nu?

Ska vi vänta på att Koko kommer tillbaka eller försöka uppdatera listan åt henne så länge? Kanske bäst att vänta som Lapinette föreslog.

Såg det där med avocado och citron, tänk bara på det där med citrusfrukter ni som har lätt för att få halsbränna, de bör undvikas då.

• mugglesfan

Nu är "bruden" med i galleriet! Det fylls på mer och mer...

Det behövs lite rensning i listan ovan ser jag - Lili2006 - vem är det?!

• mugglesfan

Halsbränna har jag sluppit som tur är.

Moppy: kan det vara urinvägsinfektion? Har för mig att AM hade ngt som kändes som "tryck" i de nedre regionerna men jag är inte säker. Är det "kisseriet" el det andra som är irriterat?

• BrudSommar2006

Moppy, det är väl antingen urinvägsinfektion, hemorojder eller bäckenbottenuppluckring beroende på hur det känns.

Muggles, tror också att listan behöver rensas lite.

Måste ta och titta i galleriet, bara jag kan hitta länken bland mina mejl, har inte tittat efter om jag fått med mig allt på den här datorn.

Svar på tråden När märker man av det?