• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Liten - DÄR sa du något!!! Vingåker here I come! Tjohoooo! Dit ska jag lura maken igen! Övningsköra dit verkar väl som en strålande idé?!?! Särskilt typ imorgon när det ska regna... näeee men jag skulle gärna åka dit och köpa nån snygg Tigerkosym åt mig själv när jag nått mitt första delmål med bantningen! Det är ju faktiskt inte värre än 10 mil dit! (japp vi har varit där förut och fyndat!!)

Tick och tack för tipset!

• Liten med Mindre

Vickan - då har du betydligt närmre än vad vi har. Eniro gissar på 90 min från landet. Ska även hälsa på en kollega som bor där, och få en förstoring från vårt bröllop (hennes man fotograferade oss). Bättre sent än aldrig.

De har tydligen även öppnat en Ittala/rörstrand outlet bredvid klädstället. Så vi får väl fylla korten och snackspåsen innan vi åker. Säkert mycket folk.

• Liten med Mindre

Hmm...glass nu eller glass senare...svåra beslut.

Behöver nog glass omgående. :)

• Liten med Mindre

det kanske är brist på glass och choklad som gör mig deppig (förutom brist på sex då). har inte fått något på hela veckan (och det senare ännu längre tid) pga bristande lust, från min sida.

• viktualia

Liten - japp men jag råkar ju bo i en hemsk liten håla också... *fnissar och suckar lite*

outlet för rörstrand... ujujuj... då "MÅSTE" man ju dit...

som sagt: Bra övningskörningsdestination för små Vickor - eller hur?!?!

• BrudSommar2006

Liten, vad är det för fel på glass nu OCH senare?? Jag tycker förresten inte att din mage var så stor, den känns nog större än den är om du har problem med att den är spänd!

Puman, vad skönt att ha så regelbunden cykel att man kan räkna ut när man ska börja testa och får böj direkt! Själv arbetade jag mig igenom två paket stickor den månaden jag plussade.

Kul att fortfarande ha bröllopet att planera och se fram emot! Inte för att jag skulle orka göra om allt igen, men det var en fantastisk dag och en fantastisk resa till St Lucia och Tobago efteråt för oss.

• Liten med Mindre

BS - jag tänkte lite som dig - men vågade inte säga det. Fast jag har ju inte varit jättesugen på glass i veckan. Mest ett försök att pigga upp mig tills jag får gå hem. Mumsar en Magnum colombia - försöker med lite kaffe alltså.

Du har säkert rätt i att magen känns större för att den är så spänd att det gör ont. Fast nu växer det nog en del med. Byxor som var ok för två veckor sen, är tighta i midjan idag. Och jag tycker inte jag har ätit överdrivet mycket.

• Liten med Mindre

BS - regnar det idag med? Eller har ni fått iväg farmor på utflykt?

• Puman-prinsen

BrudSommar2006 - Jätte skönt att ha så regelbunden cykel! fast trodde faktiskt inte att jag skulle få böj direkt

St Lucia och Tobago låter inte helt fel det heller...

Svar på tråden När märker man av det?