• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Puman-prinsen

Och tjejer bara så ni vet .... Så jobbar jag på en glass fabrik

• Liten med Mindre

Puman - farligt. Skulle rulla fram om jag jobbade där. Fast ni kanske inte har rabatt/får smaka?

Vet ju att Snart så har jobbfrysen full av gratis (?) Ben & Jerrys. Lyxigt det med.

• Puman-prinsen

Liten med Mindre - Jobbar i receptionen och här har vi en stor frysbox fulld med glass!
    Självklart gratis och väldigt farligt

• Liten med Mindre

Ojoj Puman - hoppas för din skull att du inte får glass-cravings när du blir gravid. :D

• Puman-prinsen

Liten med Mindre - Ha ha .. nä det hade varit en mardrömm!!

• Liten med Mindre

När jag var på nobelfesten (nåja, efterfesten) hade de stor glassbox med gratis glass. Trots all god mat och tight galastass gick det ner endel. :D

• Lapinette

Det skulle jag aldrig klara av!!! Glass i stora lass! Nej, ska kolla vad SATS har att erbjuda i kväll. Nyttigare än glass.

• viktualia

Puman - kära NÅN!!!! storbantaren Viktualia tackar sin lyckliga stjärna för att jag inte jobbar på samma ställe som du... hur i HELA friden skulle jag se ut då.. *fnissar och skakar på huvudet*

• -August-

Naha, falskt alarm - ingen pahalsning av tanten. Inte for att hon ar valkomen, men det vore trevligt att fa veta vad som hander i systemet!!! Det blir ett nytt test imorgon... jag maste fa veta om det ar ok att partaja Jag ska namligen pa tidernas konser, "Live earth" har i London, pa nya Wembley. Favvisarna Red hot och Foo fighters spelar, plus massor av andra suverana band. Om testet blir negativt far jag trosta mig med nagra glas vin m a o!

• Puman-prinsen

Lapinette - trots glass i stor lass så äter jag inte det varje dag.. tycker själv att jag är rätt duktig på att hålla mig borta från det.

Sen har så har jag inga problem med vikten tack och lov..

Svar på tråden När märker man av det?