• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • -August-

ja, det skulle vara fint med regelbundet, men jag skulle noja mig med att veta att jag faktiskt ens har en AL da nar jag forsoker som allra mest . Om tanten kommer da ar det jag som omedelbart fyller pa forradet med AL-test infor kommande manad. Har ska undersokas! Shit vad ni smittar av er tjejer

• Liten med Mindre

Muggles - jag har också varit inne på sallad med fetaost den här veckan. Och avocado med citron över. :)

Och vattenmelonen jag köpte häromdagen var helt gudomlig. Nästan bättre än glassen nyss. Säger lite om hur knepig jag blivit (sett ur mitt perspektiv). :D

• mugglesfan

Piggelin: jag lär ju ha lite bilder att ta av - men du kanske vill välja själv?

• mugglesfan

Liten: avocado har jag ätit "en masse" denna veckan! Ätmogen avocado....mmmm! Vad är det som är så gott med avocado egentligen - det smakar ju nästan inget?! Men med citron, färska räkor och lite majonnäs - gudomligt!!! El bara naturellt för den delen.

• Liten med Mindre

Nej nej mugglan - citron avocado och fetaost ska det ju vara, den här veckan. :D Blanda inte in en massa annat tjafs. ;)

• Liten med Mindre

Riktig grekisk feta då, på fårost.

Svärisarna brukar blanda fetaost och rostade pinjenötter med olivolja i vanlig grönsallad. Gudomligt! Men just nu går ju inte nötter o frön hem hos mig. Så det får bli senare.

• Lapinette

muggles - har du inte någon bild från den där omtalade festen på Piggelin??!!!

• Lapinette

Har haft diller på både feta och avocado hela våren. Blandar i det överallt! Så nu till lunch blev det självfallet avocado, tomater och ruccola till den hemgjorda pizzan. Mmmmm...

• -August-

Nu har du fatt mail Mugglarn! Tack for att du fixar

Jag onskar ocksa att jag far dille pa sallad, men har har det varit sa kallt sa jag overger inte min varma mat: chili con carne, soppor och chicken curry... Ibland smiter det ner en spenat- och baconsallad med soltorkade och avocado. Kanske cravingmysteriet med avocado ligger i att den ar sa fet (men positivt fet saklart), sa kroppen bara jublar och vill ha mer?

• Moppy

Kul med så mycket nya människor i tråden! Känns som vi nu återigen har en övervikt av Äl-jagare! Trevligt! Kanske ngn annan får ta över och lägga till på BIM-listan så amn kan ha koll och hålla tummarna?

Jag har en snabb fråga till er gravidexperter: sedan i morse känner jag ganska mycket tryck ner mot de nedre regionerna och lite irriterad hela vägen "därnere" (sorry om ni är äcklelmagade). Är det ngn som känner igen detta? Hoppas detta inte är början på de berömda gravid-hemorrojderna.... :(

Svar på tråden När märker man av det?