• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

BS, vi kommer att vara hemma emellanåt, kan hända får jag tid att kika in då. I övrigt datorlös. Och dessutom har makens telefon dålig täckning på landet - skönt om han klarar att koppla av från den och alla kompisar ett tag med.

Tror inte den lilla citron som hamnar på salladen påverkar halsbrännan. Och gör den det så står jag ut - avocado utan citron på går inte. :D

• viktualia

ni med dåligt väder är välkomna till "min" håla... strålande sol och runt 23 grader var det här!

• Lapinette

Ja, nu har molnen även hittat till Stockholm! Är det inte typiskt, fint väder måndag till fredag förmiddag...i helgen regn .

• Puman-prinsen

Och nu har det börjat regna igen i Göteborg

• mugglesfan

Moppy: en bra bok är Mammapraktikan - bra som uppslagsbok över diverse symptom. Men du kanske tycker vi funkar tillräckligt bra?

• mugglesfan

puman: jobbar du nära Klippan då eller? Där finns iaf ett berömt glasställe, vet dock inte om fabriken ligger där också? Jag bor nära där nämligen. En av våra kvällspromenader "råkade" gå förbi där och trots alla goda glassorter tog jag bara en kula för man får ju så förbaskat stooora kulor där - en halv måltid!

• Piggelin1

Hej igen,
    dagen försvinner alldeles för snabbt idag, men nu har jag läst ikapp!

Puman, jobbar du på Triumfglass (Sävedalen) eller Lejonet & Björnen?!

Augustibrud - vad coolt att gå på Live Earth!! Läste i tidningen häromdagen att Live Earth-konserten på stranden i Rio blivit inställd/förbjuden av borgmästaren där pga de inte kunde garantera. säkerheten... Coolt med en så stooor stadion som 90.000! Ullevi, vad rymmer det? 55-60.000?

Muggles - jag hittade en bra bild från safarin i höstas, men måste redigera lite, så att mannen inte behöver komma med
    Lappis, TYVÄRR var inte Muggles med på den omtalade festen - bara hörsägen efteråt från Miss X... Förmodligen TUR att det inte finns några bildbevis från den kvällen - SCHNYGG är bara förnamnet

Japp, nu har regnet börjat falla i Gbg igen, men satt faktist ute på lunchen - långlunch med min "mentor" på saluhallen Briggen. Fast det var inte så mkt jobbsnack idag, mer bolla en massa annat skoj i livet Alltid en riktig "energizer" att träffa henne - kul!!

• Piggelin1

Lappis, jag är gärna med på listan - tror att jag kom med för ett tag sen, så jag finns säkert med i Kokos arkiv ngnstans

• Puman-prinsen

mugglesfan - Det där är en av våra glass kiosker, jag jobbar på huvudkontoret i Sävedalen.
    Super god glass har vi!!

• Liten med Mindre

Nu går jag på semester!

Trevlig plussitiv sommar alla! Lycka till med alla de projekt av olika sort som pågår i vårt avlånga land.

Får se om jag har tråkigt med mitt bildklistrande nästa vecka - så att jag surfar in ändå. :)

Svar på tråden När märker man av det?