• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • vårbrud2008

koko

Det var nog du som skulle ha det som står ovanför, sorry.....

• BrudSommar2006

Nu hann jag inte in och önska er alla en trevlig helg innan det blev för sent!

Koko, vilken tur i oturen för oss att det blev dåligt väder så att du hann uppdatera listan!! Fast om du vill får du gärna ändra Livia till Iris när du får tid så konkurrerar vi inte med AMs lilla Livia som visst inte är så liten längre.

Puma, när vi är och hälsar på makens föräldrar i Alingsås och ska in till Göteborg åker vi alltid förbi där du jobbar och mumsar god glass!

• -August-

Nu ar det helg!!!
    For mig ser det ut sahar:
    Brud i Augusti, London, 30 ar, borjade prova juni 2007 (sprillans farsk alltsa!)

• _koko_

Shit, förlåt BS, det gick visst lite fort där. Två i:n i båda namnen, får skylla på det. ;)

Är på jobbet nu, var tvungen att skriva på ett papper, ska snart vidare till en restaurang med några kompisar. Roligt! :)

• BrudSommar2006

Koko, trist att vara på jobbet en fredagskväll men tur att du får ut och roa dig alldeles strax. Tur att du verkar må bättre nu också.

Här i stugan är det snart middagsdags, för lilla pyret har det varit middagsdags hela dagen, hon har inte slutat äta sedan i förmiddags, nu har vi fått ta till flaskan med ersättning så nu glufsar hon i sig för fullt!

• Victory

Hej gänget!

Här sitter jag ensam en fredagkväll och pimplar vin! Börjar få lite dåligt samvete, jag har druckit vin fyra kvällar i rad nu! Jag skyller på att det förhoppningsvis inte blir så mycket vindrickande det närmaste året, och om det inte blir något plus i nästa vecka så skyller jag på att jag måste ju få leva som vanligt tills det väl har skett, samt att jag har semester och är ensam och måste få unna mig något gott. Så som ni ser har jag all anledning att dricka vin, men ändå har jag lite dåligt samvete. TÄNK om det skulle vara ett litet embryo där inne och det får en massa skador för att jag nödvändigtvis satt här och pimplade rödtjut ikväll...

Nä, det har säkert inte tagit ändå! Jag känner på mig att det inte blir något + denna gång, fast jag hoppas ju så innerligt!!! Det finns verkligen inget jag önskar mer just nu och det är det enda jag tänker på dagarna i ända! Men jag känner verkligen ingenting och varför skulle det ha tagit nu?! Äsch, det är ju bara att vänta och vänta, till slutet av nästa vecka någon gång. Då vet vi, men jag tror inte jag vill veta svaret, eftersom svaret kommer att vara ett stort fett MINUS!!!

Nä, nu ska jag sluta vara så negativ utan återgå till mitt vindrickande och dessutom äta lite eferätt! Jag har ju både ost & kex, glass och godis! Och en halv flaska vin kvar! Inre kommer jag att ha det tråkigt!

Så, det var kvällens monolog från mig! Ha det bra allihop!

(På måndag är min semster slut för den här omgången så om jag har mer tid då tittar jag kanske in emellanåt. Tyvärr kommer det nog att vara fullt upp på jobbet så vi får de hur mycket intittande det blir. Lover i alla fall att återkomma med rapport om tant eller inte tant framåt nästa helg).

• Victory

Nu ska jag gå och se en film. Och ta lite mer vin...

• Lapinette

Piggelin - du är rolig, blond och skandinavisk med en pappa som är japan. Dessutom så är mamma även brunett fast hon har blå ögon. Nej, här är det brunt hår och brungröna ögon och sen maken som är ändå mörkare än mig både i hår och ögonfärg.

Har haft en lugn kväll hemma. Ja, efter det där ubota jobbiga danceklassen jag var på innan. I alla fall, vi har tagit det lugnt, inte druckit något vin för imorgon ska vi in och inseminera mera!

Svar på tråden När märker man av det?