Hej gänget!
Här sitter jag ensam en fredagkväll och pimplar vin! Börjar få lite dåligt samvete, jag har druckit vin fyra kvällar i rad nu!
Jag skyller på att det förhoppningsvis inte blir så mycket vindrickande det närmaste året, och om det inte blir något plus i nästa vecka så skyller jag på att jag måste ju få leva som vanligt tills det väl har skett, samt att jag har semester och är ensam och måste få unna mig något gott. Så som ni ser har jag all anledning att dricka vin, men ändå har jag lite dåligt samvete. TÄNK om det skulle vara ett litet embryo där inne och det får en massa skador för att jag nödvändigtvis satt här och pimplade rödtjut ikväll...
Nä, det har säkert inte tagit ändå! Jag känner på mig att det inte blir något + denna gång, fast jag hoppas ju så innerligt!!! Det finns verkligen inget jag önskar mer just nu och det är det enda jag tänker på dagarna i ända! Men jag känner verkligen ingenting och varför skulle det ha tagit nu?! Äsch, det är ju bara att vänta och vänta, till slutet av nästa vecka någon gång. Då vet vi, men jag tror inte jag vill veta svaret, eftersom svaret kommer att vara ett stort fett MINUS!!!
Nä, nu ska jag sluta vara så negativ utan återgå till mitt vindrickande och dessutom äta lite eferätt!
Jag har ju både ost & kex, glass och godis! Och en halv flaska vin kvar! Inre kommer jag att ha det tråkigt!
Så, det var kvällens monolog från mig! Ha det bra allihop!
(På måndag är min semster slut för den här omgången så om jag har mer tid då tittar jag kanske in emellanåt. Tyvärr kommer det nog att vara fullt upp på jobbet så vi får de hur mycket intittande det blir. Lover i alla fall att återkomma med rapport om tant eller inte tant framåt nästa helg).