• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Puman, Inte jag heller ...men jag har inte heller någon karaktär. Finns det något gott i närheten så äter jag (dock klarar jag mig utan godis).

Brud i augusti - ahhhh, vilken konsert! Har också varit på Wembley (men den gamla arenan) och sett Duran Duran. Det var nästan som allsång på Skansen. Alla (inkl mig) stod upp och sjöng med.

• -August-

Lappis- Nya Wembley har just invigts och tar 90.000 pers! Lite trakigt pa ett satt eftersom ca 40.000 far ratt daliga platser, men a andra sidan vimlar det av duktiga biljettlangare pa e-bay, vilket gor det latt att fa biljetter. Duran Duran, sa kul. De ska aven spela imorgon.

Puman - fasen vad du frestar oss! Jag kan tanka att man bygger upp diciplinen nar man har glassen framfor nasan hela dagarna (eller tappar all diciplin?). Vi daremot, vars diciplin inte tranas och dessutom ar hungriga, far kampa just nu for att inte skicka ner nagon till glassbilen Ska jag ha en macflurry eller en kulglass?

• -August-

Jag och mina grubblerier. Sa mycket battre det kanns om man kan jamfora med andra och höra (se sa duktig jag var att anvanda prickar pa hora...)vad andra har for erfarenheter! Kan ni inte beratta en solskenshistoria om nagon som fick negativt pa sitt forsta test men sedan anda plussade? I need it

• mugglesfan

Vårbrud (med son) finns numera i galleriet!

Vickan: fast jag vet hur du ser ut för det fanns ju en minibild på din blogg Hur duktigt som helst att ha gått ner 9kg! All heder åt dig! Det är bra för barnskaffandet med...

• Lapinette

Brud augusti - vet inte om vi har någon som har testat negativt först och sen ändå varit gravid. Hmmm....någon som kan hjälpa mig med minnet?!

• Lapinette

Förstår att du grubblar. Själv grubblar jag nästan varje månad. Föredrar när hon kommer punktligt för då ägnar man inte lika många timmar till att lägga pannan i djupa veck.

• mugglesfan

bruden: jovisst har jag hört sådana historier, de kallas väl "låghormonare", men ingen jag känner. Ingen i tråden som råkat ut för det tror jag, bara hörsägen om andra. Men hoppet är ju det sista som överger en som Lappis brukar säga.

• mugglesfan

Själv har jag ätit tonfisksallad och en saltlakritsglass till efterrätt. Har fått dille på sallad. Var eg sugen på grekisk men både oliver och fetaost är kanske inte optimalt om man ska undvika salt mat...
    Tonfiskssalladen inköpt på en pizzeria var sådär - det får bli ngt gott ikväll som kompensation!

• viktualia

muggles - om du klickar dig vidare från min blogg så kommer du till min hemsida där jag har större bilder på mig själv! (länken finns under mina länkar)

hur trådfolket här ser ut vet jag ju inte riktigt.. men jag hann ju in i galleriet den få timmar det råkade vara öppet för beskådning när Cicci råkade avslöja er.... och dig har jag ju sett i brudklänning i din annons...

men men.. när nyfikenheten tar överhanden så kommer jag nog lallandes

• Puman-prinsen

Brud i augusti! - Lite kan man väl retas mitt fall bygger jag upp diciplinen, speciellt när jag har en drudklänning som jag vill ska passa om några veckor.

Svar på tråden När märker man av det?