• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • -August-

Jag ar ogravid - glad att kunna gjadja andra... ;-o

• -August-

Tanten ar idag fyra elaka dagar for sen och en liten del av mig tror att det finns chans att jag ar gravid, men just nu kom de dar valbekanta tantsignalerna. Buhuuu. Hoppas pa taskigt tajmad magknip

• Puman-prinsen

Brud i augusti! - Ha ha njuta? här blir det bara jobba .. jobba ... ska suga musten ur han!! ha ha , nä vad det lät snuskigt
    Vi har faktiskt funderat på Karibien. Vi får se.

Ehhh! så säger man verkligen INTE till en blivande brud

• Lapinette

brud augusti - du får inte ge upp förrän hon verkligen är här! Och då menar vi superröd och i överflöd. Det är flera på tråden som trott att hon varit på G men så var de gravida.

mugglesfan - jag fick också min beskärda del (sex) igår!!

• Liten med Mindre

Igår när jag kom hem och la mig på sängen undrade jag om Mindre höll på att bygga bo snett i magen. Den lilla hårda bulan som börjar bli vid blygdbenet, stod ut nåt alldeles kolossalt åt vänster. Såg lite lustigt ut.

Senare på kvällen konstaterades det att det nog var en gasbubbla om tryckte ut livmodern/tarmarna just där. :D

• mugglesfan

brud i augusti: vet du säkert att du hade ÄL denna månad? Det kan vara en förklaring till sen tant att du inte hade riktig ÄL. Hade du inte testat på BIM-dagen skulle jag ha sagt att du testat för tidigt men på BIM-dagen borde du ha fått utslag, så... Men du skulle väl testa igen ikväll om du inte får tant el hur var det?

• mugglesfan

Ja just det; här brukar vi säga "it ain't over until the red lady sings" Själv hade jag faktiskt menskänningar innan jag plussade .

• Puman-prinsen

vårbrud2008 - he he nä det hade du nog inte..

• Liten med Mindre

Det där med "det ordnar sig", fick jag också från restaurangen. Jovisst - det ordnade sig hyfsat på något sätt - men kanske inte på det sätt vi tänkt oss.

Kanske förklarar varför stället konkade i slutet på sommaren?

(Ex, vi hade uttryckligen o skriftligt krävt att första glaset vin serveras av servitörer, som sen skulle sätta ut flaskorna. Hade fått ok på detta. Sen går ändå personalen runt och serverar vinet. "Det känns finare så." Men det bryr vi väl oss för sjutton inte om??? :[ Togs upp i klagobrevet efteråt. Mutter mutter - precis rätt sak att hetsa upp sig över en depp dag..)

• mugglesfan

Usch, jag fattar inte hur jag ska få ngt gjort idag alls. Var precis och hämtade en kartong att lägga mina saker i (blir tvungen att lämna över mitt rum till en kollega när jag går). Sedan gick luften ur mig

Den ena kunden efter den andra meddelar att de inte hinner göra saker förrän efter semestern så jag får mindre och mindre att göra...

Nu är det bara 1 v kvar att jobba - alldeles nyss var det ju 3! Gud vad tiden går fort!

Svar på tråden När märker man av det?