• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Brudsommar - hm.... det kommer ut lite nya hus då och då... men inget av intresse... så kanske kan man kalla det paus.... i alla fall paus för hus i schyssta lägen, alla nyutlagda hus ligger helt off... *suckar lite*

• Piggelin1

Frejis,
    om det är till ngn tröst så har det spöregnat av & till hela dagen i Gbg också Trodde det var likadant över hela landet & blev jättepaff när jag pratade med en kompis i Sthlm innan som berättade att de hade strålande sol!
    De kommer ner till oss på lördag - hoppas de tar med sig lite sol!

• vårbrud2008

Lite OT, men ändå.....

En barndomskamrat ringde precis och gissa om jag blev förvånad. Hon bor sedan 1997 på Nya Zeeland och brukar komma hem vart annat eller var tredje år. Hon var hemma förra året så döm om min förvåning när hon ringde idag och sa att hon var hemma i Sverige. Tyvärr var det inte under några roliga omständigheter. Hennes pappa hade fått en hjärtinfarkt och höll på att stryka med så det kan hända att hon stannar ett tag här. Ev kommer hennes man hit också.

Sen frågade hon hur det var med mig och då fick jag ju säga som det var och då grät vi en skvätt båda två för vad vi har varit med om den sista tiden.

Men fick en del roliga nyheter också om andra barndomskamrater. En hade gift sig och en ska ha barn i oktober. Helt otroligt att hon vet mer än jag när hon bor på andra sidan jordklotet och jag här där vi är uppvuxna. Funderar på om vi kan ses alla????

• vårbrud2008

Här har det regnat non stop hela dagen, kom dock lite sol nu i kväll. :)

• Puman-prinsen

God morgon!

Måste bara berätta... gjorde LÄ testet innan frukost.

Jag har böj eller Var det BIM eller var det BMI det hette? he he ... lite snurrigt i början.

• Liten med Mindre

Och äntligen sitter jag sista dagen på jobbet före semestern. Ska försöka att inte överanstränga mig. :)

Städa skrivbordet ordentligt, fixa meddelande i telefonen, placera ut blommorna så de får vatten...

Nån mer som har sista dagen idag?

• Liten med Mindre

Puman - när ÄL test visar böj, är det dags att hoppa på mannen på allvar.

BIM, är dagen du väntar på för att se om påhoppet gjorde nytta, dvs då du får mens eller kan plocka fram ett graviditetstest.

Ha en trevlig kväll! ;) Eller kanske morgonpasset redan fixat simmare till grottan? :?

• vårbrud2008

Jag har också min sista dag idag, både inför semestern och på detta jobbet. Ska bjuda barnen på fika idag tänkte jag.
    Börjar dock inte förrän 12 och slutar 17, så det kan nog bli lite drygt i eftermiddag.

Puma
    Hoppa på mannen så fort du bara kan.....:)

• Puman-prinsen

Liten med Mindre - Hann inte med ett påhopp på morgonen men det blir det så fort jag kommer hem från jobbet kan jag lova

Vilken lyx du och vårbrud2008 har!
    Själv blir det semester först v31 då vi gifter oss och då bara en vecka sen jobba 3 sen smekmånad

• vårbrud2008

Puma
    Blir arbetslös efter min semester så så roligt är det inte, men det ska bli skönt att få vara ledig nu. Har jobbat mycket.

Vi gifter oss den 15 sep....

Svar på tråden När märker man av det?