• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Augustibruden!
    Skoj med en till utlandssvensk i tråden!!
    :)

Jag har svensk dator så jag har å, ä och ö. Har funderat på att skaffa ny dator men det tar emot eftersom man vet att man itne får ett svenskt tangentbord då och även om det går relativt fort att vänja sig vid ett nytt så hm, nä det tar emot som sagt....

Fast det är ju mycket billigare att köpa dator här än i Sverige så om det blir en ny så blir det nog med amerikanskt tangentbord då. :?

• Piggelin1

Yes, självklart - M2B är han ju också. Men tänk om han blir en riktig "M" när vi är i NYC snart!? Det kan man ju aldrig veta... Hihi

Hmmm, fast M som i MAN är han ju redan i mina ögon!! Inte gift sådan visserligen, men helt klart en MAN!
    Jösses vad jag svamlar idag, tror bestämt att det snart är dags att packa ihop & lämna "ön". Gör ju knappt ngt vettigt ändå!

Ta väl hand om kunderna - snart slipper du dem på närmare ett år! Bara en vecka kvar!

• sweetstreet

Mugglan!
    Haha! Det låter nästan som det är jag som är din kund!!!! :D :D :D
    När saker o ting krånglar (särskilt elektronik, datorer etc) så blir jag smått vansinning och ropar direkt på maken och tycker "vad är det för fel? det fungerar inte!! FIXA!!!" Men ibland kan jag ju själv komma på vad det var som var fel innan han kan komma o kolla... Lite snabb med att skrika på hjälp blir man = bortskämd när man har en man som har datorer och elektronik som "hobby" och stora intresse.... :? :? :?

• sweetstreet

Hehe Piggelin!

Så ni funderar på vigsel i NYC????

Isåfall blir han väl din "husbonde" (svengels översättning) :D

behöver ni vittnen till vigseln så hojta till! :) Vi har varit det en gång redan när två av våra svenska vänner åkte hit för att gifta sig.

• Puman-prinsen

Piggelin1 - Men då har du ju en på väg
    Jag är inte riktigt där än och det kan ta ett tag innan med.

Hur länge har ni tjejer haft kontakt via BT?

• -August-

Min chef kickar ut mig nu - jippiiii! Jag ska ivag och hitta en par nya Lacosteskor som jag ska fa de gamla fabriksfelande skorna ersatta med. Sedan ska jag hem och forfora min lyckligt lottade alskling. Sadarja, nu borjar jag komma in i terminologin har pa traden!
    Bey bey babes - see you tomorrow!

• Piggelin1

Sweet - ser verkligen fram emot NY jag med! ...och att träffa dig IRL, din galning

Har hört just det du skriver att det kan vara olidligt varmt just då när vi kommer, men eftersom det bara rör sig om några dgr, så kan vi nog stå ut. Att besöka en av världens häftigaste städer igen, uppväger ju lätt i sammanhanget! Har tänkt maila dig vart vi ska bo, mitt mobilnr etc, har bara inte kommit till skott ännu!

• Puman-prinsen

Piggelin1 - När gifter ni er?
    Vi gifter oss 1 augusti

• sweetstreet

Ja det är bra! Jag kan maila dig mitt telnummer också. Har mobil här (amerikanskt abonnemang) så det blir väl sms-kontakt gissar jag eftersom det annars är väldigt dyrt att ringa.

Jag är inte så hemskt galen ändå.... tror jag :?

• Lapinette

Men tjejer ni får inte skriva så förbaskat mycket. Jag har ju suttit i möte och den där stressade göteborgaren beställda allt han kunde beställa av mig och vill ha leverans i nästa vecka *SUCK*.

Ser att puman är göteborska och att Brud augusti bor i London. Hur är vädret hos er?

Svar på tråden När märker man av det?