• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hoppas verkligen att det går bra även för er! :)

Glömde förresten bort att svara om mig.
    Jag är 34 år och bor nu i New York sedan ett tag tillbaks.
    Jag tror att jag känner mig lite "småstressad" med detta med barn också pga av min ålder. Men du är ju iallafall rena tonåringen!!! :D :D

• mugglesfan

Sweetan: är du på jobbet nu? Jag jobbar nog bara en halvtimme till, ska sedan iväg och hyra Borat med en kompis. Vi hade tänkt gå promenad men det regnar ju så förbaskat - tur att man inte har semester! El det verkar iofs ha slutat regna nu men det är ju fortfarande väldigt blött ute.

• sweetstreet

Kul med en till Göteborgare förresten! :) Vi har ju ett par i tråden redan, men hittills har annars 08-orna varit i majoritet.

• sweetstreet

Heeeej MUGGLAN!!!!! :)

Jo jag är på jobbet nu.
    Har startat lite grejjer och tar nu kaffepaus.
    Välbehövligt eftersom jag varit vaken sedan 4 imorse... Vinkade ju hejdå till mina vänner då. Dweras flyg var rena fakirflyget kl 7.30 och nu måste man ju vara så heslikes tidigt på flygplatesen för säkerhetskontroll etc...

• sweetstreet

Hehe på tal om trollen.... :D
    Talar man om Götebrogare så står de plötsligt där i farstun!!! Eller hur var det? ;)

• sweetstreet

Eh, är inte BT jädrigt seeeegt igen???
    Eller så är min amerikanska uppkoppling trög.
    Kanske bakis efter firandet igår (4th of July)?? :)

• vårbrud2008

Hej sweetsteet!

Jo, det är väldigt segt här idag!!!!!!

• Puman-prinsen

sweetstreet - Ha ha, Aaa det är själva ingången Tror inte det är så stor skadda första gången men ju fler op eller ju mer det sprider sig ju läskigare.

Min mamma har op både tappen och livmodern för att förhindra cancern. Men hon mår bra tack och lov, hon går ofta på kontroller.
    Jag vill faktiskt inte få cancer.

Så det är bara att tuta och köra efter 2 veckor då Håller tummarna för er till bättre odds..

Som tur är så fick hon dom barnen hon ville ha innan alla op. Min otur är att jag redan har opererats innan jag ens fått några.

Du behöver inte alls känna dig småstressad pga av din ålde! du är ju hur ung som helst Tack! känner mig som en tonåring ibland .. he he
    New york låter härligt!

• mugglesfan

hej puman - en göteborgare till alltså! Vi har en lista på vilka som hänger här, vilka som är gravida och vilka som försöker etc men den håller koko reda på och hon har inte varit inne på ett tag pga sjukdom.

Apropå ngt annat: skulle inte Cicci få besked om Firrens ev sjukdom igår el förrgår? Hoppas att hon inte fått ngt negativs besked utan bara glömt meddela, för hon har inte hörts av sedan hon skulle till BVC...

• Piggelin1

KUL med en Gbg:are till! Det behövs för att väga upp 08-dominansen
    Själv är jag 37 - så jämfört med mig så är du ju "bara barnet"

Har faktist reflekterat över det de senaste åren - om jag hör ngn som får barn före 30, då är de unga ju! Nästan inga av mina kompisar som har barn, har varit under 30 & de är en hel hög

Svar på tråden När märker man av det?