• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Puman - den här tråden startades av Frullan (ja, undrar vad hon har för sig idag) för ca 1 år sedan. Tror det var i juni och jag hittade den i juli.

• Lapinette

Sweet - försöker du tona ned din attityd nu när vi har skickat över en spion som ska kolla in dig?! Tror minsann att du är precis lika tokig "live".

• Lapinette

Och så sitter jag här fast jag har fått in stororder idag och har häcken full!!

• -August-

Vadret ar kasssst och har varit det i typ 1 1/2 manad! Men det ar faktiskt riktigt skont eftersom forra sommaren paminde om tropisk hetta. Hej da!!! Maste ila

• Puman-prinsen

Lapinette - I Göteborg har det regnat HELA veckan!!

He he visst blir man beroende av BT

• Piggelin1

Nejdå - det blir ingen husbonde i NYC, det var mer tanken som plötsligt slog mig när ngn frågade mig om just det - när jag berättade att vi skulle en sväng till NY. Har ointe ägnat det en tanke & så insåg jag att det var några andra i omgivningen som spekulerade i det. Men nähä då - måste ju kunna dricka vin & bubbel på mitt bröllop, sann livsnjutare som jag är! ...och på en potentiell möhippa förstås - Muggles hävdar att hon redan vet aktiviteter som passar perfekt för min möhippa Om bebisen skulle dröjt längre (att det inte hade funkat etc), så hade vi ursprungligen planer på att gifta oss nu till hösten eller nästa vår. Men nu blir det nog tidigast nästa höst, skulle jag tro. Såvida vi inte skulle få ett ryck & planera ngt med kort varsel nästa vår - förutsatt att vår bebis är from som ett litet lamm när h*n kommer & allt funkar enkelt & smidigt! Iofs handlar det ju även om inställnng - så vi får se! Förr var jag planeringsfreak, men har numera taggat ner ganska mkt & skulle nog vilja att vi kunde planera att bröllop med hyfsat kort varsel, max ett halvår eller så. Är ju lite enklare om man gifter sig off-season, hoppas jag! Jaja, jag fortsätter mitt svammel i god ordning som ni märker...

• Puman-prinsen

Brud i augusti! - Ha det gott

• Piggelin1

Haha Sweet - jag tror visst att du är halvgalen
    Är vi inte det lite till mans allihopa som hänger här?! Lika barn, leka bäst, som man säger

• Puman-prinsen

Nä, nu rör jag mig hemåt jag med...
    Hej svejs!

• Piggelin1

Japp, dags att lämna "ön".
    Hälsa Miss X, Muggles!

Svar på tråden När märker man av det?