• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Sweet - jag känner igen det där fast vi fick till det i måndags och eftersom det inte blir insemination förrän på lördag så smäller det till ikväll igen! Denna gång vill jag hinna med också...maken var så till sig sist .

• sweetstreet

Hehe! Ja jag var ute o gurglade!!!!! :)

Och nu ska jag tyvärr dra iväg med datorn. Ska till jobbet nu och det dröjer nog en liten stund innan jag tittar in igen.

Förresten så saknar jag page också!!!! Undrar var hon är???? :?

• Lapinette

Men vad skönt att ni inte missar ÄL! Måste kännas härligt att vara uppe på banen igen efter OP. Hoppas, hoppas att den hjälpte till så att det blir en liten sötsak.

• sweetstreet

Haha Lappis!

Han kanske har fått in en "dålig vana" p g a att han är van att "bara leverera".... ;)

• Lapinette

Page har inte varit inne på jättelänge och Frejis är på semester. Känns som jag är en av de få O-gravida här inne...fast jag har ju fått nytt sällskap av Puman och Brud augusti.

• Lapinette

Sweet - han bad om ursäkt och var så ledsen men visst har sexlivet blivit lite konstigt i o m insemination.

• sweetstreet

Jo jag hoppas såklart skitmycket. Samtidigt försöker jag intala mig själv att "det är ju inte helt säkert att det verkligen var det som var problemet. Och även OM det var det så är det inget som säger att det var enda problemet".

Allt för att inte ge mig alltfår mycket hopp.... :?

Jag VET att man inte ska ta ut neggo saker i förskott, men kan ändå inte låta bli att änka så ibland.
    Däremellan är jag positiv och har hoppet uppe.
    Manodepressiv läggning?? JAG??? :D

• Lapinette

Sweet - tror vi alla tänker så som har provat länge. Jag hoppas ju självfallet på inseminationerna men har redan börjat planera in IVF.

Ska ni fortsätta undersöka er? Jag kom inte ihåg men kontrast är väl gjord samt koll av simmare.

• sweetstreet

Nej nu tror jag vi kommer köra på ett tag för att se vad som händer. Med eller utan hormoner då.

Men om det fortfarande inte tar så kommer jag att kontakta äkaren igen antar jag. Och då blir det kasnke fler underökningar?

Ska på återbesök nu nästa vecka för att diskutera op samt "framtiden". Men jag gissar att han bara kommer säga att vi ska försöka nu ett tag och se hur allt går.

• Lapinette

Det går säkert bra!!!

Svar på tråden När märker man av det?