• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Puman-prinsen

Liten med Mindre - Haha,, rätt om dom då
    Önskar mig det sig på ett speciellt sett så tycker jag dom ska respektera detta.

Jag känner mig ganska trygg med restaurangen då vi känner dom som äger den. Plus att hon som har den är lite ev en perfektionist av sig så jag vet att allt kommer att vara precis så fint som jag vill ha det

• mugglesfan

Jag måste säga att jag är supernöjd med den restaurangen där vi hade vår middag! Men de är kända för att vara bra (och dyra). De var otroligt kundorienterade och flexibla och allt blev superproffsigt. Ett exempel var att vi eg ville ha fri bar men inte visste om vi hade råd att bjuda på allt men då var restaurangens förslag/kompromiss att bjuda på vin, öl och alkoholfritt i baren men att drinkar och sprit (whiskey mm) fick gästerna betala. Det var superbra! Kändes generöst men blev ändå inte så superdyrt.

Vart är det ni ska hålla till Puman - är det här i närheten av Götet? (Vi var på Råda Säteri i Pärs kök.)

• -August-

Ash, nu har jag mote ett langt tag men jag aterkommer. Orkar nagon forklara for mig vad BIM-dagen ar sa lange?

• mugglesfan

Ni nytillkomna kan ju få veta att vi har ett galleri där vi har lagt upp bilder av oss som hänger här i tråden. Men man får bara tillgång till galleriet om man själv levererar en bild först. Vill man inte bli sedd får man inte se heller...
    Bilder kan skickas till mugglesfan@hotmail.com

Piggelin - dags att gå med kanske?

• mugglesfan

BIM = Beräknad IckeMens, dvs den dagen när man förhoppningsvis INTE får sin mens.

• vårbrud2008

Är faktiskt lite orolig för hur dukningen kommer att se ut på hotellet/resturangen, men det är bara för att jag inte kan vara med eller får vara med. Vi ska dit på fredagen och inspektera allt och då kommer jag säga om det är något jag vill ändra på.

• vårbrud2008

mugglesfan

You got mail!!!!!!!!

• Puman-prinsen

mugglesfan - Man vill ju gärna att dom ska vara proffsiga ge bra service den speciella dagen. Vi kommer ha bröllopsfesten på Henriksbergs takterass!

• Lapinette

muggles - det du skrev om er restaurang kunde jag likväl ha skrivit. Vi var också nöjda med allt utom priset och att vi var tvugna att runda av strax efter 01.00 men så hade vi även bokat en topprestaurang. Vi hade också den lösningen att vi betalade vin och öl i barn och drinkar fick gästerna betala själva. En lösning som maken kom på då han aldrig hört på maken att man ska bjuda folk och sen låta dem betala i baren.

• Puman-prinsen

mugglesfan - Åååå! jag har ju inga bilder på jobb datan!

vårbrud2008 - Fråga om dom kan göra en provdukning?
    Vi fick det och prov smaka vinet och maten fär 2 veckor sen .. mums!

Svar på tråden När märker man av det?