• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

mugglan.. undrar just när jag ska känna mig manad att kliva ur hemlisgarderoben och lägga in en bild i galleriet.. ha ha... kanske när jag blivit ÄNNU smalare än jag är nu...

...bantningen har nämligen gett gott resultat hittills - 9 kg ner och nu känns målet med 20 kg ner inte lika avlägset längre!

• Piggelin1

God förmiddag allihopa,

Muggles - jag tänkte just på det där häromdagen - typ hög tid för mig att komma till skott & skicka en bild till galleriet. Hmmm, ska se om jag några nytagna sparade på min minnepinne.
    ...och jag kan ju faktist skicka det till din vanliga mailadress

• Liten med Mindre

Vickan - ett jättegrattis till fin insats. Så skönt att känna att det går framåt, och så här på sommaren också.

Helt ny garderob snart eller? :)

• vårbrud2008

Puman-prinsen
    Har sett en liknande provdukning på en mässa, men är ändå lite orolig. Det är man nog alltid.

Har provat vinet, men inte maten, men det är en bra kock så jag litar på honom.
    De som haft sina bröllop där innan har varit supernöjda, så jag får lita på det.

• vårbrud2008

Nu säger jag hejdå så länge för det är dags att lämna på dagis och köra till jobbet en sista gång.

Vi hörs!

• Liten med Mindre

Muggles - gissar att både depp och illamående idag kommer från för lite sömn. Har sovit illa sista veckan, och verkligen inte trivts på jobbet. (stark semesterlängtan gissningsvis)

• Puman-prinsen

vårbrud2008 - Är du nöjd med dom och har fått bra feed back från andra som haft bröllop där så tror jag inte du behöver oroa dig det minsta

• viktualia

Liten - tack! jaaa jag är SPRÄNGFYLLD av stolthet över att jag lyckas... ska försöka låta bli att köpa ny garderob tills efter semestern... det kan ju bli dyrt om man kontinueligt köper nytt.. Än så länge sitter brallorna hyfsat så länge jag har skärp.

• Liten med Mindre

Vickan - och en annan har inte en tillstymmelse till chans att knäppa sina byxor. Utom mammimsarna då, som fortfarande är lite stora. :D

Hoppas på tur när vi ska till Outlet i Vingåker nästa vecka. Tänk om jag kunde hitta lite snygga toppar och tröjor att ha under hösten. Då blir jag fix och färdig för lite mer tillväxt. :)

• Liten med Mindre

mammisarna - skulle det vara. måste försöka äta så jag blir lite piggare.

Glass på maten tror jag dessutom. Fira semestern lixom.

Svar på tråden När märker man av det?