• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Piggelin1

Ngn frågade efter Tinga igår tror jag - har för mig att hon glider runt som bäst i USA just nu!

• Puman-prinsen

_koko_ - Ville bara veta vad det betyder och handlar om. Vilket du förklarade väldigt bra för mig

• Puman-prinsen

Herre gud!!
    Ösregnar här i gbg!!
    gick precis och posta all företagspost och blev pisseblöt!!
    Trots att jag hade ett stort paraply..
    Inte smart att ha låga öppna pumps idag kan jag säga

• Puman-prinsen

Om jag inte har helt fel så är jag minstingen här efter att ha kollat din lista _koko_ ... Hmmm

• Piggelin1

Hade tänkt spana in Carl-Einar Häckner på Liseberg ikväll, men just nu verkar det väääldigt tveksamt... Blir språngmarsch till bilen alldeles strax

• mugglesfan

Piggelin är nu med i galleriet!

• Piggelin1

Wow! Vad KUL att se er allihopa!!
    Några av er ser nog lite ut som jag tänkt mig, Cicci till exempel, men Lappis, du är nog den som ser minst lik ut vad jag hade föreställt mig Jag VET ju att du har japansk pappa, men ändå ngnstans så har jag gått runt & föreställt mig dig som lång, smal & blond, du vet typiskt skandinaviskt utseende! Lång & smal är du säkert ändå - definitivt smal eftersom jag vet hur mkt du tränar, men ändå - det stämde inte alls med bilden jag fantiserat ihop

Men som sagt, kul att se er allihopa! Vilka babes ni är!

• -August-

Hahah - verkligen superkul att fa ett ansikte pa er! Vilka goa bebbar. Livia pa punkpartaj vill man bara plocka upp!! Du Piggelin var den som kandes mest mitt i prick; du ser sa pigg och alert ut

• vårbrud2008

Nu har jag varit inne och tittat i galleriet och oj vad kul det var att få se alla.
    Inte alls så jag hade tänkt mig er.....:)

• vårbrud2008

Lapinette

Kan kompetera listan;

vårbrud2008, Skåne, 29 år, son 2004, MF feb 2007, gravid BF 6/1 2008

Svar på tråden När märker man av det?