• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Åh, vad rolig med inredning! Jag la vår bygglovsansökan på lådan idag!! Hoppas det tar 4 veckor som de trodde och inte längre... Vill ju sätta igång!!!

Fast vi pysslar redan med annat också. Idag förväntar jag mig att en vägg ska vara försvunnen när jag kommer hem, och ev också att ett hål i golvet är ännu större än förut... :D :D Spännande!

• Lapinette

Koko - berätta mera?! Bygglovet, hål i golvet???

• Bröllopstokiig

Hejsan tjejer!

Galet mycket på jobbet idag...

Moppy och Muggles, mina mamma jeans köpte jag på P&P, de var svincoola, men det var förra årets collection.
    Jag har bara dem, en jeanskjol (som jag har haft 2 ggr) och ett par svarta brallor från HM, annars har jag ju inga problem att knäppa mina vanliga brallor - jag är ju en av de få som inte går upp i vikt någonstans... väntar hela tiden på att det ska hända ngt, men jag väger lika mycket nu som för 2 månader sedan! Har gått upp 4 kg totalt och är i vecka 31.

Hur som helst, Snartis, jag kan säga att en kompis fick luden mage, det sker med vissa (hon fick en son förreästen). Sen den där randen, den har jag med fått. Ser helt absurt ut! Bristningar har jag inte någonstans, men tyckte mig se lite gropar runt rumpan när jag var i Dubai, men men, man är inte 20 år längre....

Brudsommar: Vi ska vara med i den där studien, och ska till Danderyd den 23/5. Så då ska vi kolla lite olika saker o höra oss för. Sen om jag kan hålla mig till 6 cm vet jag inte än, ag vad jag skrev igår och förlossning etc, men ju närmare man kommer den här förlossningen så har man nog ändrat sig... Nu har man sina funderingar, och de kommer säkert inte vara samma om 9 veckor...

oms: Grattis!

Mindre: Jag ska på vattengympa på fredag, det är första gången, så jag ligger inte o guppar i poolen än

KOKO, spännande, kanske är lite symptom?!?!?

• _koko_

lappis - Känns liite väl blottande att göra det... Men äsch, känner mig lite kaxig idag ;)
    Bygglovet gäller ett nytt garage + altan och hålet är för en ny trappa inomhus. Kommer bli en helt annan hall när det är klart! Längtar...

• Liten med Mindre

Cicci - aha, så du är fortfarande torr bakom öronen. ;)

Eftersom jag gissar att du inte kommer läsa alla 400 inlägg, så måste jag berätta att jag kröp till korset och lämnade tillbaka Mindres namn till Mindre nu när h*n finns till (vi kom på det för evigheter sen).

Tänkte ju att det bara var ett lån från början, men det var lockande att behålla. Så för att inte bli helt schizofren, så tar jag mitt "riktiga" smeknamn "Liten", och Mindre får sitt tillbaka.

Fast om någon av gammal vana kallar mig Mindre så förstår jag nog ändå. :D Även om hjärnan är lite slö just nu...

• Lapinette

koko - vad härligt! Hoppas ni får svar snabbt angående bygglovet så ni kan fixa altanen och sen sitta och njuta på den innan det blir höst. Min chef hade lagt in om bygglov för en ny uppfart och väntetiden är 3-4 månader där han bor dvs han som hade hoppats på att jobba med detta under sommaren måste vänta tills i höst.

• Liten med Mindre

Attans att kommuner kan ta sån tid på sig. Tänk om de var tvungna att vårda sina kunder som alla andra?? :?

Nu har jag ägnat en hel dag åt att skriva ett eländigt protokoll. Kanske är jag lite väl perfektionistisk? Eller kanske går för mycket tid åt till BT? :? Hmm...

Ska nog pallra mig iväg till träningen snart. Får se hur det går. Gissar att det mest är psykiskt att jag inte tycker mig orka så mycket. Så här tidigt??? Fast det känns rätt skönt att antalet pass jag ska hålla börjar minska lite - så att jag kan träna vad jag vill när jag vill hur jag vill. :D Vill så mycket nu förtiden, när det gäller mig själv i alla fall.

• Lapinette

Mindre - är du på Odenplan ikväll? Jag kör nämligen alltid funk på tisdagar kl 18:00 där. Ska dit ikväll också och försöka banka in de nya stegen.

• Liten med Mindre

Lapinette - japp, Mindre och jag är där. Ska kika in och se om du sköter dig när jag är klar. :D

Får se hur jag klarar att instruera pass sittandes rakt igenom. Naprapatens inrådan om man som jag har instabilt bäcken. :(

• Liten med Mindre

Undrar hur det gick för Frejis - blev det böj idag? Uppsala?

Du lovar väl att göra som mannen din säger - och inte komma med några konstiga hundvalps-påfund innan ni ens försökt? :?

Lycka till-kramar när böjen nu kommer!

Trevlig kväll. Nu gör jag inte mer onytta här.

Svar på tråden När märker man av det?