• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Liten - sluta läs om missfall! mindre är en bebis, inte ett missfall. :p

• Lapinette

Vickan med superkoll - du har rätt! Vi gifte oss i Sörmland. Mariefred närmare bestämt. Att vara anonym här inne verkar vara kört.

Liten - ska försöka låta bli att boka in något nästa torsdag. Är det någon mer som vill hänga på eller kanske mötas upp efteråt alternativt fika innan passet?

Kokos - japp, han bor nog lite österöver min boss.

Och jag blir nog här nästan hela sommaren. Ska bara ta 2 veckor och förmodligen i augusti så jag lär nog hänga här på BT som vanligt.

Nu ropar de fika från köket! Någon har inhandlat sötsaker...tjohoo!

• Bröllopstokiig

kokosen, jag är där 11:30!

mindre! jag har vin på kylning hela tiden, men just nu dricker maken mest av det, jag tar mig bara små klunkar för att få smaka någon gång då o då... hi hi men jag ska ha med mig en flaska kall champagne till BB, det är en sak som är säker. Jag måste få dricka några droppar efter den här kommande förlossningen! Kanske får bli en lite flaska, jag tar mig några klunkar o maken får ta resten...

• Snart så....

tjoho nu har mitt plåster gått på lunch :D

Trodde inte man skulle bli så låst av att lära upp någon hmmm...

Shit vad kort tid det är kvar Cicci. Känns som vara några veckor sen du plussade

• Snart så....

Brukar inte även typ Karlssons o krogar även ha bra luncher?

• Lapinette

Själva har vi champagnen på kylning. Idag ska min ÄL baske mig vara över och således även 2,5 vecka utan alkohol. Ikväll blir det skumpa!

• Snart så....

Är så himla glad idag jag med :D :D

Har ändrat MVC och får gå på SÖS "egen" mvc vilket är superbra för min del.
    Sen fick jag reda på att vi blir av med hyreslägenheten 1 månad tidigare än väntat, tjooooohoooo där sparade vi flera tusen :D :D

• Snart så....

Hahahah vi har 2 flaskor fin Cava som är sparade sen spanien resan som ska drickas när Kick´n kommit ut :)
    Längtar...

• Snart så....

gick alla på lunch nu?
    *hungrig* ska nog gå och äta lite och jobba över lite idag så jag jag smita tidigt till lunchen imorgon :)

• Lapinette

Ingen lunch än på 35 minuter. Dock precis tillbaka från köket och härlig äppelkaka och do-nut. Mmmmm...

Svar på tråden När märker man av det?