• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Liten - ja, det är många som går omkring och allergi-snorar här på kontoret... Har inte haft så tidigare vad jag kan komma ihåg, men till nästa helg är det allergi eller förkylning! :D

• Lapinette

Maken har snorat i två veckor så han är och testar sig för allergi precis i denna stund. Lider med honom då han är trött och hängig hela tiden. Säkert inte bra för de små simmarna .

Shit, vad jag sprider negativa vibbar här. Ni ser så länge jag diskuterar något som är helt OT så är jag pigg och glad men så fort vi kommer in på det rätta ämnet blir jag negativt som f*n.

• Snart så....

kokos, joooo det finns många hål att stoppa tusenlappar i nu efter flytten

Täppt i näsan?????? det är ett VÄLDIGT tydligt tecken. Jag är fortfarande täppt

Jag har för mig att Karlssons och de andra krogarna längs kungsgatan har bra luncher men vet inte säkert. hmmmm om Golden har bra så kanske vi ska gå dit?

• Snart så....

Va är det bara du kvar Lappis om Kokosen och Sweeten plussar?
    Det vore ju heeeeeelt otoligt :)

• Snart så....

koko, jag har ju inte träffat min BM än men de var otroligt trevliga när jag ringde och sånt gillar jag :)

• Snart så....

koko: vart har du skickat dina bygglovspapper? kommun? jag har flera kompisar som jobbar just på bygglov norr om stan :)

• Lapinette

Snartis, visst är vi några till som står på den nedre delen av listan....men inte många. Just nu känns det som om jag kommer att bli ensam kvar där.

• viktualia

Snartis... jag kan inte låta bli... kommunen som Koko bor i är känd för en superfin krog, en fd mässa och ett getto som varit på TV med killarna från Roomservice...

• Lapinette

Hi, hi... Vickan, vad är din kommun känd för?

• Snart så....

Lappis, men av stammisarna så kan det inte finnas så många kvar?
    Hmm...vilken sida fanns senaste listan?

Svar på tråden När märker man av det?