• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Snarits, Koko och Frullan, jag tar gärna på Golden Hits, jag gillar deras mat. Men, jag vet vart Karlssons ligger fast jag har aldrig ätit där. Bestämm ni och messa mig vart det blir, jag sätter mig på tbanan vid 11:15 så jag hinner i tid!

• pirr!

Ahh, Kokos med! Håller på dej!! Huh, en och en halv vecka kvar...

• pirr!

Har förresten haft ont i vänster bröst sedan igår... Har aldrig känt av dem innan. Inbillning- Ja troligen, men ont gör det!

• Snart så....

ahhh får nog kolla upp det, måste bara bestämma vilken stil/färg vi ska ha på gardinerna.
    Lite svårt för det är snygga fondväggar som Simon från kanal 3 har valt ut.
    Vill nog ha något enkelt, tunnt i vitt som inte stoppar ljuset men värsta insynen.

• Snart så....

oj nu har jag jobbat över 2 timmar

bäst att inte slita ihjäl sig så ska bege mig hemåt snart.

• _koko_

Golden brukar ha rätt många rätter att välja mellan och en stor salladsbuffé, vilket är bra för såna som mig. :)
    Golden 11.30 i morgon! Bäst jag messar fruLlan så hon inte missar oss.

pirr! - Ont i bröstet är bra. ;)

snartis - just det!! Hahaha, ja, då är det bäst att du är väldigt noga med gardinerna så de har exakt rätt längd... :D Jag gillar ohlssons tyger på sveavägen, de har nästan hur mycket som helst att välja mellan. Köpte t ex stålgrått råsidenliknande tyg (fast det var polyester) till sovrummet där nyligen.

• Lapinette

Pirr - maken ville just göra "just in case" igår men när vi väl la oss var han död. Mig gjorde det inget då jag tycker att onsdag, fredag, söndag och måndag borde räcka. Fast å andra sidan så har det ju aldrig räckt förut så varför denna gång....pessimisten har talat.

Vickan - kanonfabrik - Bofors?

• mugglesfan

ust-in-case-kn*ll - vilket underbart uttryck!!! men det är väl innan ÄL som är viktigast väl så Lappis det gjorde nog inget att ni inte orkade igår.

pirr: jag räknar nog dig som stammis, det är väl mer att man har hängt här länge som räknas(?)

21/5 - ett magiskt datum - att ni BIMar så samtidigt alla 3!

Har just varit på lunch med en gammal gymnasiekompis och pratat bröllop, graviditet, förlossning, amning, jobb, familj... Hon fick barn för drygt ett år sedan och gav mig massa tips! Bla ska man se upp med svampinfektion i brösten vid amning. Har jag aldrig hört talas om innan och det hade inte hon heller varvid hennes infektion gick ganska långt innan hon lyckades få hjälp. Och infektionen spred sig till munnen på barnet - bläää...

• Liten med Mindre

Åhåå - spännande - flera BIM samma dag! Hoppas hoppas hoppas!

Tänk om vi kunde få med hela listan på övre halvan så småningom!

För tillfället gör alla bubblor i magen riktigt ont. Undrar om de är gravidbubblor - eller orsakat av att jag kanske trots allt inte tål vete? (pasta varje lunch o middag sen i måndags) :(

Ska nog låta bli pastan i London. Får väl en fisk och pommes eller nåt istället. :)

Där blir det faktiskt de första "gamla" vännerna som jag kläcker nyheten för. Det känns lika bra när jag ändå får träffa dem. Skoj!

Svar på tråden När märker man av det?