• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Morron girls

så skönt mitt plåster har inte kommit än :)
    då hinner man jobba bort lite innan

Åhhh en liten kille för Vänner, ser fram emot berättelsen :D

Page, alla är väl OT här?? det är bara skojj att få läsa massa annat om alla än bara om symptomer och gravidsaker. Nääää kom tillbaka

Muggles, när ska du börja få gå på familjegrupper hos MVC? för mig är det 8 veckor innan BF, är det samma i götet?

• mugglesfan

Snartis: vi har vår föräldragrupp 24 och 31/5 redan så det verkar inte vara samma.

• mugglesfan

frejis: stort lycka till! spännande!

• Frejis

Snartis - du skrev om gardiner tidigare. Hemtex har ju 3,00 meter som standard på sina gardiner, det går kanske att hitta något där.

• Frejis

På väg till hyrbilen... genom BT ;)

• Frejis

Tack Muggles, det känns lite... mysko! Hm ska kanske heta Provröret i fortsättningen ;)

• Liten med Mindre

Vänner - GRATTIS till lillkillen! Vad skönt att det tyckts gå bra! Skickar kramar till er båda. :)

Storasystern - välkommen hem! Se till att njuta av att få vara hemma nu. Inte föör mycket jobb! Jag har packat ner postafen i väskan ifall jag skulle börja må illa.

Vickan och Lapinette - tack för erbjudandena. Det löste sig rätt bra med packandet, och jag har plats kvar. Får väl se vad jag har glömt.

Page - så kul att det kommer livstecken från dig. Vi gillar OT här inne. Det behövs för att lätta upp prestations- och symptomångesten lite. Hur har det gått med ÄL och BIM? Är du uppe på cykeln igen efter semestertrasslet?

Frejis - lycka till med befruktandet! Hoppas att de små gynnarna gillar varandra nu bara.

Nu är det fikadags - ha det så länge!

• start september

Stort grattis till Vänner och hennes man! Men hon lär väl inte läsa på ett tag gissar jag?

Freijs - vad skönt att det inte gjorde farligt ont. Håller tummarna!! Tack för dina fina ord. Jag är nog hyfsat stark och stabil men jag är jättedålig på att inse mina begränsningar och bromsa i tid.

Page! Du är saknad! Jag känner mycket för att vara OT men samtdigt hänga här med alla för att se hur detgår, det kan väl inte vara fel? De flesta verkar ju gilla pladder här. Och ditt pladder är så ovanligt genomtänkt så come back!

Och Sweet! Tänk om det är så att det blev nåt ? Vilken bra idé med en blogg, du som skriver så fint! Jag kommer hålla koll på den också!

• Liten med Mindre

September - skönt att du börjat ta tag i din tillvaro. Jag tror helt och fullt att psyket tar några törnar av det här med att jaga graviditet. Känslan av frustration och att inte kunna påverka. Det tar mycket av den ork jag förut hade till annat.

Sortera ut i din tillvaro, gör bara sånt som gör dig glad och får dig att må bra.

För oss är det lite klurigt hemma med sånt - maken samlar energi av att umgås med människor, jag umgås gärna med folk, men behöver sen egen-tid för att hämta andan.

• Liten med Mindre

Storasystern - appropå illamående. Har känt mig lite mysko sen igår, utöver gaserna. :D Kanhända är det en släng av illamående. Längtar inte direkt efter någon mat alls (udda, från att ha varit superhungrig).

Fast något som gick hem var en köttbit med rödvinssås igår kväll. SLURP! Slickade tallriken - å så gott!

Och idag kändes faktiskt grönt mintte som trevligt. Underligt eftersom många får avsmak för tandkräm. Eller det kanske är skummet som är otäckt? :?

Svar på tråden När märker man av det?